Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Har också ett par Craft storm tights som jag använder till löpning, skidor och cykling på vintern. "

Ja cyklar gör jag inte på vintern ... men jag köpte först ett par Vinterbyxor att åka skidor i, och senare ett par Stormtajts att springa i - och upptäc

Har ett Craft "träningsställ" för längdåkning (minns inte vad det heter) och Craft vintertights. Den stora skillnaden på byxorna är att längdbrallorna går högre i midjan, troligen för att minska glipan i ryggen som kan uppstå när man stakar. Annars är de

Aha Anneli _ PXC Storm tights rekommenderar du dessa?
jo "tungt i baken" - ingen kul känsla va. 🙂
D JUL & Gott Nytt År allihopa!
Hoppas ni kan springa ute om inte det är för kallt. ställde in planerat löppass igår ( -19 hemma ) då blev det spinning istä

Jag har också Crafts Storm Tights. Var nyss ute och sprang i (bara) -13 °C. Inga underställsbrallor under. De är min räddning i vinter, så jag rekommenderar dem.

Var ute nu och sprang en runda i -13 grader. Jag kör med Nike Element Shield Tights. Frös ingenting, var varm från start till mål. Ända lärdomen är att jag ska ha varmare vantar på mig.

Enda nackdelen (vid löpning) med Craft storm tights är väl att de blir lite snäva i knäna med underställ under,men de är ju varma & sköna.
Tog PB i morse, 30 min lätt löp i -29.

Craft storm tights, är det dessa vi pratar om?
http://www.craft-usa.com/cra_shop_zoom.php?back=185&category=89&headline=women&area=&type=brun&id=672&bcsex=w

-22 som bäst/värst på dagens lugna 8 km runda 🙂

Många lager på underkroppen blev det 🙂
2 x korta kallingar varav ett par med WS (Craft)
1 x tunn Craft underställ långkalsong (har ingen aning om vad det heter. Liknar i det närmaste ett par snyggare s

Anna,

Japp, jag har precis sådana där skidtights som på bilden. Funkar superbra! Har idag varit ute och joggat en runda i -17°C.

Förutom underkläder hade jag:
Craft storm tights, korta tights (jag blir kall om rumpan annars), underställströja i ull, un

Har också sådana som på bilden, känner mig osmidig i dem...Men det är en smaksak och man vänjer sig säkert.