Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har också Craft Storm Tights och springer inte i dem om jag kan undvika det. Osmidiga och bylsiga och på något sätt känns det svårt att böja knäna i dem (jag vet, det är bara en känsla, men...).

Använder hellre vanliga lite tjockare tights (vintervarian

Jag älskar mina Craft Storm Tights! Tycker de är hur smidiga och lätta som helst, även med underställ under (vid lägre temp än -10). Skyddar bra mot blötsnö och vind. Är det varmare än -10 har jag bara ett lager nertill och två-tre lager upptill. Kall om

Jag köpte ett Craftställ med jacka och byxor 2007.
De byyxorna liknar stormtightsen. Det är nåt vindskyddande fram och annat tyg bak.
Jag älskar dom brallorna och åker skidor, cyklar och springer i dom hela vintern. Går jättebra!

Letar nya nu... 🙂

Även jag har ett par Craft Storm tights. Underbara! Funkar precis lika bra till löpning som till längdskidåkning och håller varmt långt under nollan. Sprang på julafton i -18, utan långkalsonger under. Lite kallt var det, men inte så det kändes under pass

funkar craft storm tights även som cykelbyxor nu när det är lite kallare?
har korta cykelbyxor och benvärmare men jag behöver ngt varmare (och med långa ben)

Jag har cyklat en del med stormbyxan och det fungerar bra. Har numera, ännu oprövade, vintercykelbyxor med viss stoppning i baken.