Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLängdskidor - Transport
You need to log in to create posts and topics.

Då det är hopplöst att cykla som vädret är just nu så blir jag ju tvungen att ta skidorna till jobbet, men jag ser att de inte finns någon Jobbpendling/transport kategori under längd, eller är jag blind?

-Jesper

Jag röstar för, men bara om Jesper faktiskt gör det. 😉

Åh, jag trodde det var en request för att aktiviteten lades upp? Om det var det, så är jag för. 🙂

Aha, ja Jesper vet nog bäst själv vad han menade. (Jag är emot)

Jag menade att jag ville att det skulle finnas en sådan kategori =)

Skidade 11km till jobbet imorse och det var tamejsjutton ingen lek!
Varför skall det bli plussgrader ute den dagen jag testar att jobbpendla på skidor?

-jesper

Om du mailar Olle får du säkert det. Det brukar poppa upp nya kategorier stup i kvarten.

Vet inte om jag tycker att det är rimligt att alla ska välja bland ännu en kategori för att _en_ vill ha den.

Jag vill ha fri taggning istället så att folk får fylla i vad de vill.

Det vill jag med!!!

Jag har uttryckt denna åsikt i flertalet trådar i ämnet men det verkar inte prioriterat så så länge det ser ut som det gör nu bryr jag mig inte om det så kommer 100 träningstyper till för jag har de som jag använder ofta längst upp.

Joo men om det bara är JAG så är det kanske inte sådär jättenödvändigt.
Jag kan gott registrera som enbart vanlig skidåkning.

Vore kul om man kunde flagga vilka pass man vill som jobbpendling för det är kul att i slutet på året se hur mycket avgaser man

Jag tycker det vore fint med en vettig kategorisering av träningsformerna. Och det kommer jag fortsätta tycka tills Olle förklarat varför det aldrig blir så. Finns ett antal bra, genomtänkta och vad jag kan se fungerande förslag som skulle göra den här ty