Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLängdskidor - Transport
You need to log in to create posts and topics.

Det skulle va smutt med en CO2-mätare på all transport-motion så man kunde se hur mycket man sparat in på att inte ta tåg/bil/buss/flyg(??).

Mmm, det skulle vara roligt om Olle kunde göra sig hörd i frågan. CO2-mätarn var bara ett skämt alltså. Smutta grejer är smutt men jag vill hellre ha vettiga kategorier.

Fri taggning är ju det bästa, men lite svårare att fixa kanske? Även om man nu sparar favorit per användare, så är det ju bara index och inte klartext. Problem med matchning mellan användare kan det förstås också bli med fri taggning.

Å andra sidan, nu n

Robert, länk?

Jag läste någonstans (referens tveksam) Att om två personer väljer att cykelpendla och har mer än 15 (?) km till jobbet istället för att samåka med bilen så blir det med utsläpp för naturen pga större behov av mat (och därmed transporter av mat)...

Som s

Det beror väl på vad de äter?

+1 på David.

Personligen tycker jag att träningsformsmenyn är bisarr. Den blir sakta värre men jag inser också att det är lite trassligt att ta sig ur det.

Problem med matchning är det väl redan nu, när det finns så många varianter av saker och ting med ytterst oklara skillnader.

Det var ju det jag sa: för många faktorer.