Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLängdskidor - Transport
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik+Anna, visst. Men jag tror det kunde blivit än svårare om man fått välja själv.

Ääh, verkar vara längre sedan än jag trodde som frågan diskuterades för jag kan inte hitta tråden. En finns här men det finns fler: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=788235

Grundtanken bör vara att man har ett par huvudtyper av träning,

Lugn o fin nu.

Jag tycker att fri taggning skulle lösa den hemska listan (som då skulle kunna göras mycket kortare), för att inte tala om att man då kan registrera den träningen man faktiskt gör! Då kan jag t.ex. regga "Promenad - Lilla rundan", istället för att behöva

Om man ajax-laddar förslag kan man få ner antalet varianter som faktiskt används. Men det är ett paradigmskifte och skulle kräva en del eftertanke. Godnatt 🙂

(shit vad jag blev triggad av det påståendet, undrar varför, får nog gå till en psykolog...)
J-igt puckad beräkning om jag får säga det. :@

Med statistik så kan man ju visa nästan vad man vill och som det är sagt: "Det finns lögn, förbannad lögn, och så

Oj Linus, det var absolut inte avsikten att trigga ett så långt meddelande öht. Glöm att jag skrev det. Jag är fd cykelpendlare och tänkte verkligen inte på negativa effekter för miljön. Jag säger som David: Lugn och fin nu. 😉

Linus kan få min papp-påse att andas i. Jag är alldeles avslappnad igen här.

Känns lite som den uträkningen skulle komma från något hårklyveri när det gäller växthusgaser. Det sprutar dock ut mer än CO2 ur avgasröret på en bil, många ämnen som jag i egenskap av cyklist inte producerar.

Om man skall räkna med hela produktionskedja

Släpp det, det var absolut inget som skulle diskuteras, jag har ju inte ens en vettig referens!