Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du hann före!

Jag har nu 36 med i facebookeventet också.. Mohahaha det här blir ett stort löpartåg!!!

Tjo alla glada. Jag vill bara, som den tråkiga pragmatiker jag är, påpeka ett par saker om banan på lördag 🙂
-Underlaget lär inte hinna ändra sej speciellt innan lördag, så räkna med torra och sandiga trottoarer i innerstaden men såphala stigar i perife

ni ruttade rävar- ska ni inte kolla vindförhållandena o så springer vi så vinden ligger emot i början o med sen? ;).

Låter kul med så många! skojsligt!

Hoppas ni får kul! Lite avis är jag allt, det brukar ju passa så bra med de här långa sociallöpningarna när jag jobbar i Stockholm. Men den här helgen ska jag roa mig på hemmaplan med 43 km traillöpning mellan Kungsbacka och Göteborg. 😀

Om jag bara orkar upp i tid så följer jag nog med ett tag (max 40km). Försover jag mig så kanske jag spårar upp er i bergshamratrakten.

Gott initiativ! Klart jag hänger på.

Lurigt med underlaget bara men jag tror jag skippar broddar.

Jag tar med kamera och ser till att det fotas lite.

Ses!

Tänkte också ta med kamera :-). Tar mina dubbade skor. Sprang från Kista in till Stadion idag, och det var rätt ok i innerstan, men ändå en del modd och is. Längre ut var det bara is. Tar mina dubbade skor för säkerhets skull.
Springer förmodligen med til

Kanonkul, alltså 🙂

Jag kommer förlita mej på mina sunkiga aquasocks. Och hoppas alltså på mera slask än is. Broddar är fusk 🙂