Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 09:44Vi kommer bli sjukt många, det har jag sett till (H)
Fotografera vet ni att jag alltid gör också (t+) och ju fler desto bättre!
Vi kommer bli sjukt många, det har jag sett till (H)
Fotografera vet ni att jag alltid gör också (t+) och ju fler desto bättre!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 14:09Shiit va kul! Nästa gång hakar jag lätt!
Shiit va kul! Nästa gång hakar jag lätt!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 16:26Jag hänger med från start, så får vi se om jag hänger med i mål.
Jag hänger med från start, så får vi se om jag hänger med i mål.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 15:19Precis hemkommen, hoppade av vid Slussen. Då var det säkert 20 pers kvar som fortsatte upp mot 42 eller 50 km. Fasen vad kul det var!!!!! Tack för några härliga timmar! Lägger upp bilder lite senare, nu dusch.
Precis hemkommen, hoppade av vid Slussen. Då var det säkert 20 pers kvar som fortsatte upp mot 42 eller 50 km. Fasen vad kul det var!!!!! Tack för några härliga timmar! Lägger upp bilder lite senare, nu dusch.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 15:27Jag fick avstå detta idag då det blev för tight med födelsedagsfirande och så här långt pass på samma dag. Dessutom behövde fötterna vila lite. Nästa gång är jag med.
Jag fick avstå detta idag då det blev för tight med födelsedagsfirande och så här långt pass på samma dag. Dessutom behövde fötterna vila lite. Nästa gång är jag med.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 16:00Hoppas den här länken fungerar!
https://picasaweb.google.com/joakim.westerberg/50KmGenomStockholmEnUnderbarLordagMorgonIJanuari?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLPajImgvNrk0gE&feat=directlink
Återigen, tack för några härliga timmar!
Hoppas den här länken fungerar!
Återigen, tack för några härliga timmar!
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 16:34Det var fantastiskt roligt idag! Stort tack alla! 🙂
Det var fantastiskt roligt idag! Stort tack alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 20:31Hej alla!
TACK för idag! grymt pepp från Mirre och indianen-som-smyger-i-mockasiner.
HÄR hittar både boys and girls Tjejmarathon www.tjejmarathon.wordpress.com
och här hittar ni mig www.runnerslove.wordpress.comTusen tack för idag - jag lånar nog ocks
Hej alla!
TACK för idag! grymt pepp från Mirre och indianen-som-smyger-i-mockasiner.
HÄR hittar både boys and girls Tjejmarathon http://www.tjejmarathon.wordpress.com
och här hittar ni mig http://www.runnerslove.wordpress.com
Tusen tack för idag - jag lånar nog ocks
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:44Juholt föll men inte vi. Tack Miranda och Peter för en toppendag trots det besvärliga isläget.
www.suneson.se
Juholt föll men inte vi. Tack Miranda och Peter för en toppendag trots det besvärliga isläget.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 01:06Om jag hade bott i Stockholm hade jag följt med er igår. Vilken otroligt bra idé. Ni inspirerar! Tack!
Om jag hade bott i Stockholm hade jag följt med er igår. Vilken otroligt bra idé. Ni inspirerar! Tack!