Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 11:48Ska man våga sej på en sorts sammafattning här? Varning för långt inlägg!
Som delarrangör (Miranda är VD och projektledare, jag är bara kartritare 🙂 ) och en av dom som sprang hela sträckan har jag lite översikt.
Först, jag måste be om ursäkt för det u
Ska man våga sej på en sorts sammafattning här? Varning för långt inlägg!
Som delarrangör (Miranda är VD och projektledare, jag är bara kartritare 🙂 ) och en av dom som sprang hela sträckan har jag lite översikt.
Först, jag måste be om ursäkt för det u
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:19Tack för ett bra initiativ och bra arrangemang (tycker inte Peter ska hållas skyldig för isgatorna:-)).Tyvärr hängde jag mara med 12 km pga en höft som krånglat ett tag, men nästa gång hänger jag med hela vägen!
Tack för ett bra initiativ och bra arrangemang (tycker inte Peter ska hållas skyldig för isgatorna:-)).Tyvärr hängde jag mara med 12 km pga en höft som krånglat ett tag, men nästa gång hänger jag med hela vägen!
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 14:35Tack till alla som kom med och hade kul!!! 🙂 Extra tack till min kartritare Peter förstås! 😉
Här finns lite text och bilder: http://mirandakvist.se/2012/01/stockholm-runt-48km/
Tack till alla som kom med och hade kul!!! 🙂 Extra tack till min kartritare Peter förstås! 😉
Här finns lite text och bilder: http://mirandakvist.se/2012/01/stockholm-runt-48km/
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 16:47Jag passar på att tacka även här på Funbeat för en god tur! Jättebra jobbat allihop! Speciellt tack till Miranda och Peter som arrangerat samt Björn Suneson som följde med ett par extra km till Karlbergs slott för att få ihop 50 km, ett rejält distansreko
Jag passar på att tacka även här på Funbeat för en god tur! Jättebra jobbat allihop! Speciellt tack till Miranda och Peter som arrangerat samt Björn Suneson som följde med ett par extra km till Karlbergs slott för att få ihop 50 km, ett rejält distansreko
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 17:18puss och tack själv Hiawatha (Petern alltså) och Miranda för en trevlig tur.
Och dubbar är för mesar, bättre att gena 😉
puss och tack själv Hiawatha (Petern alltså) och Miranda för en trevlig tur.
Och dubbar är för mesar, bättre att gena 😉