Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 17:15Tack alla som kom idag trots det miserabla vädret! Det regnade ända fram till fikastoppet på McDonald vid Slussen. Minst tre längdrekord, Malin, Henrik och Niklas. Bra jobbat.
Här några bilder: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3864440859748.213
Tack alla som kom idag trots det miserabla vädret! Det regnade ända fram till fikastoppet på McDonald vid Slussen. Minst tre längdrekord, Malin, Henrik och Niklas. Bra jobbat.
Här några bilder: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3864440859748.213
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 18:564 med Marie 🙂
4 med Marie 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 19:09Det har du helt rätt i! Grattis til Marie också. Hur långt blev det innan ni var hemma?
Det har du helt rätt i! Grattis til Marie också. Hur långt blev det innan ni var hemma?
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 19:20Jag nöjde mig med 25 km - rätt långt ifrån längdrekord 😉
När jag stannade vid Alvik ångade hela kroppen i en kvart 🙂Tack allihop för trevligt sällskap!
Jag nöjde mig med 25 km - rätt långt ifrån längdrekord 😉
När jag stannade vid Alvik ångade hela kroppen i en kvart 🙂
Tack allihop för trevligt sällskap!
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 21:16För min del bara blev det bara 16,5 km i dag. Efter Sickla tog jag den rätare vägen tillbaka till simhallen.
Tack alla för trevligt löppass!
För min del bara blev det bara 16,5 km i dag. Efter Sickla tog jag den rätare vägen tillbaka till simhallen.
Tack alla för trevligt löppass!
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 12:20Det blev nästan 27 km. Mitt längdrekord väntar jag med till "årets sista" men då jäklar;)
Det blev nästan 27 km. Mitt längdrekord väntar jag med till "årets sista" men då jäklar;)
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 10:49På löpningen i lördags så var det någon som pratade om en facebookgrupp som springer (nästan) varje lördag kl 10 från city. Kan någon bjuda in Olof Dunsö i denna grupp?
På löpningen i lördags så var det någon som pratade om en facebookgrupp som springer (nästan) varje lördag kl 10 från city. Kan någon bjuda in Olof Dunsö i denna grupp?
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:04Jag är också intresserad av löpning på lördagar kl 10 från city, enklare för mig att ta mig dit.
Hade tänkt komma på långpasset imorgon, men hinner inte då jag måste byta däck på bilen först.
Jag är också intresserad av löpning på lördagar kl 10 från city, enklare för mig att ta mig dit.
Hade tänkt komma på långpasset imorgon, men hinner inte då jag måste byta däck på bilen först.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 14:43Är det någon som ska köra lördagslöpning imorgon? Varifrån och vilken tid i så fall?
/Olof
Är det någon som ska köra lördagslöpning imorgon? Varifrån och vilken tid i så fall?
/Olof
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 16:00Ett klassiskt långpass i slutet av året, kan rekommenderas:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1238571
Ett klassiskt långpass i slutet av året, kan rekommenderas: