Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass runt Edsviken 22/1
You need to log in to create posts and topics.

Jag orkar inte ringa runt för att hitta sällskap till mitt långpass i morgon så jag provar det här. Bättre sent än aldrig.

Plats: Enebybronx IP
Tid: 11.30
Hur: En sväng runt Edsviken inklusive lite bonusdistans till och från EIP. Typiskt 25-26 km med myc

Du snittar samma hastighet som jag håller när jag (någon gång under året tar mig i kragen och) springer intervaller.

En liten kommentar sådär, helt OT. Ha en skön runda imorgon, jag intar soffläge resten av helgen! 🙂

Så kan det bli Anna. Då får se det som att du har större utvecklingspotential!

Tack, hoppas på bra väder och pigga ben.

Varning för DÖDSis. Jag har just gjort rundan och om man håller sig längst strandremsan är det riktig blank stenis på några ställen, den aggressiva formen av is som inte ens ger sig för dubb... Tar man det varligt går det fint, men stapplandet gav inte up

Tack Frida! Det var värdefull input. Det är just den typen av is jag har hemma runt knuten och vill undvika.

Var ansluter du till Edsviken? Jag skulle kunna lufsa dit och sedan försöka hänga med i ditt tempo andra halvan av varvet. Bor nära Sollentuna Centrum.

Jag kommer nog första gången närmare vattnet nere vid Sätra äng. Det vore jättetrevligt med sällskap Klas och jag springer inte ifrån dig. Min plan är att springa moturs så efter Sätra äng kan vi ju mötas upp varsomhelst och så kan du välja att ta din ens

Jag kan lufsa till Sätra äng, t ex där Roddarestigen kommer ned till vattnet
http://g.co/maps/hkue2

11:40? 0706575870
Gul/svart R90

11:40 blir bra men när jag tänker på underlaget är det kanske säkrast att mötas uppe vid korsningen Edsviksvägen och Sjöbergsvägen. Något säger mig att det är grinigt att springa över ängen. Åtminstone som det ser ut på stigen som går över ängen hemma hos

Vi kan ses vid korsningen Edsviksvägen/Sjöbergsvägen.