Quote from Jonny Persson on 21 January 2012, 21:19Taget!
Taget!
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:45Kan understryka Fridas varning om isigt underlag. Vi sprang ultra runt stan idag och just biten längs Brunnsviken och vidare till Stora/Lilla Skuggan var för jävliga. Både backigt OCH isigt.
Jag klarade mej dock, aquasocks verkar glänsa på sånt underlag,
Kan understryka Fridas varning om isigt underlag. Vi sprang ultra runt stan idag och just biten längs Brunnsviken och vidare till Stora/Lilla Skuggan var för jävliga. Både backigt OCH isigt.
Jag klarade mej dock, aquasocks verkar glänsa på sånt underlag,
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:55Intressant. Satt och funderade på att ta mina klumpiga icebugs. Kanske ska ta VFF istället.
Intressant. Satt och funderade på att ta mina klumpiga icebugs. Kanske ska ta VFF istället.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 22:59aquasocks ? VFF
Aquasocksen har gummisula, VVFisarna är "plastigare"Här är en aktuell tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1149268
aquasocks ? VFF
Aquasocksen har gummisula, VVFisarna är "plastigare"
Här är en aktuell tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1149268
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 23:16Vi får se. Tänker mig Trek Tex i så fall. Du har ju ett väldigt mjukt steg Peter, och det är lika viktigt som sulan när det är halt 🙂
Vi får se. Tänker mig Trek Tex i så fall. Du har ju ett väldigt mjukt steg Peter, och det är lika viktigt som sulan när det är halt 🙂
Quote from Jonny Persson on 22 January 2012, 09:28Det blir ett intressant underlag efter snöfallet men jag kör nog odubbat. Det brukar inte hjälpa särskilt mycket med ståldubben när det blir snö ovanpå.
Jag joggar väl iväg från EIP vid 11.15 för att säkert hinna ner till Sätra äng till 11.40.
Det blir ett intressant underlag efter snöfallet men jag kör nog odubbat. Det brukar inte hjälpa särskilt mycket med ståldubben när det blir snö ovanpå.
Jag joggar väl iväg från EIP vid 11.15 för att säkert hinna ner till Sätra äng till 11.40.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 16:17Hur gick det för er idag? Jag tänkte ta mitt "långpass" (är på väg tillbaka efter lång skada - därav citationstecknen) i de krokarna men efter isvarningen i den här tråden höll jag mig till andra vägar, lite längre från vattnet.
Underlaget var omväxlande
Hur gick det för er idag? Jag tänkte ta mitt "långpass" (är på väg tillbaka efter lång skada - därav citationstecknen) i de krokarna men efter isvarningen i den här tråden höll jag mig till andra vägar, lite längre från vattnet.
Underlaget var omväxlande
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 16:50Det var inga större problem. Plusgraderna gjorde att snön inte halkade så mycket på isen. Vi sprang ju mitt på dagen så de hade väl hunnit meja ihop sig lite. Tack Mackan för sällskapet och snacket, och att du höll ned farten ett snäpp.
Det var inga större problem. Plusgraderna gjorde att snön inte halkade så mycket på isen. Vi sprang ju mitt på dagen så de hade väl hunnit meja ihop sig lite. Tack Mackan för sällskapet och snacket, och att du höll ned farten ett snäpp.
Quote from Jonny Persson on 22 January 2012, 18:21Något säger mig att där det varit som sämst tidigare var det som bäst nu. Tack för trevligt sällskap Klas och det kändes precis lagom.
Något säger mig att där det varit som sämst tidigare var det som bäst nu. Tack för trevligt sällskap Klas och det kändes precis lagom.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 09:34Jogga 25 km i 4:30 tempo, mycket prat... Grattis till löpformen!
Jogga 25 km i 4:30 tempo, mycket prat... Grattis till löpformen!