Quote from Jonny Persson on 24 January 2012, 11:09Daniel: Tack! Jag brukar prata hyggligt bra ner till tröskelfart. Eftersom det var vinterunderlag med nysnö blev tempot i praktiken runt 5 min/km. Med mycket prat och intressanta diskussioner. 🙂
Daniel: Tack! Jag brukar prata hyggligt bra ner till tröskelfart. Eftersom det var vinterunderlag med nysnö blev tempot i praktiken runt 5 min/km. Med mycket prat och intressanta diskussioner. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 13:18(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 13:52Beklagar djupt att jag ej fick vara med.
Sanning. Jag hade ej hängt med.Båda 2 är människor jag skulle vilja prata med i timtals. (t+)
Beklagar djupt att jag ej fick vara med.
Sanning. Jag hade ej hängt med.
Båda 2 är människor jag skulle vilja prata med i timtals. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 19:11Timtals? Du menar väl miltals? 😉
Timtals? Du menar väl miltals? 😉
Quote from Jonny Persson on 24 January 2012, 19:13Jag får åka över till Florida och tjöta med K-G i stället!
Jag får åka över till Florida och tjöta med K-G i stället!
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 19:14Gör det, jag har ju redan tjötat med honom, han är ganska trevlig. 😉 Fast där snackade vi höjd(kilo)meter och inte mil.
Jäklar vad många smileys. Jag rensar.
Gör det, jag har ju redan tjötat med honom, han är ganska trevlig. 😉 Fast där snackade vi höjd(kilo)meter och inte mil.
Jäklar vad många smileys. Jag rensar.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 23:05Du + andra är välkomna.
Klas skickade mig ett par Vibram KSO förra vintern.
De tog jag på mig och fullföljde ett marathonlopp.Nästa vecka passerar Jesper Olsen - den "normale dansken" -som gillar att kuta jorden runt.
www.worldrun.orgPS. Vinter. I
Du + andra är välkomna.
Klas skickade mig ett par Vibram KSO förra vintern.
De tog jag på mig och fullföljde ett marathonlopp.
Nästa vecka passerar Jesper Olsen - den "normale dansken" -som gillar att kuta jorden runt.
http://www.worldrun.org
PS. Vinter. I