Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=16344087

Det här kommer verkligen vara lugnt, jag siktar på att hålla runt 7:30-tempo. Stadsmiljö också, nära till kollektiva färdmedel och proviant. Rekommenderas mao. för den som vill tänja lite på gr

P.S. Jag har snackat med SMHI. Perfekt löparväder på söndag (t+)

Ja men ni springer lite för långt för mig som dagsformen är idag. Tack för fint väder i alla fall (H)

Camilla, du noterade väl att a)tempot är lugnt och b)det dräller av "avhoppsplatser" eftersom vi springer runt stan. Det kommer kännas som att åka taxi 🙂

Ja, men den där Budapestrullen lockar och den serveras vid målgång som jag förstår det 😉

Det låter som ett suveränt pass, lite osäker på om jag hinner, har en tid att passa på eftermiddagen, problemet är att jag inte vet vilken den tiden är...

Skitbra initiativ för att få oss som inte sprungit så långt att våga pröva vingarna. Om det inte vore för att jag låg hemma och tyckte synd om mig själv hade jag hakat på. Hoppas det kommer fler tillfällen med liknande upplägg.

jag är på! Dags att borsta bort rosten ur gångjärnen och släppa Järnmannen, man kan inte leva på gamla meriter hur länge som helst 😉

Funderar på om det inte skulle passa med en kenyansk tempohöjnnig mot slutet... (H)

På Bondegatan serveras fika på förmiddagen, jag hade faktiskt funderingar på att göra just Budapestrulle så om någon är dödligt sugen på det innan start är det bara att svänga förbi. 😀

Intresset verkar lite svalt...Kanske ska vi lägga in några kilometer simning också eller gyttjekrypning?