Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Karin, hoppa i vid Järla Sjö och simma över till Hästhagen. Ca. 400 meter. Vi springer ju runt sjön så vi plockar upp dej på andra sidan. Seriöst.

Elin, i normala fall går jag över lik för lite Budapeststubbe men just i morgon är det ont om lik och jag är tidspressad. Kommer du och F. med på passet? Ni kan plocka upp den fina pannlampan som Fredrik vann, den väntar ju i Hästhagen

Nej vi har Mini här och har bjudit in till kafferep på förmiddagen och det är barnkalas på eftermiddagen.

Jasså väntar lampan där? Det har inte kommit någon information åt vårt håll om den där vinsten. 😀

Får ni mail från nån Nisse Nilsson är det inget skämt eller spam, han har vinsterna hemma i Hästhagen 🙂

Som sagt, vi börjar få rutin eftersom både jag, Ingela, Ingelas mamma och nu Fredrik vunnit där

japp jag är på, dax att släppa rinken och springa lite längre, var ett tag sedan

Vi var ute och bättrade på våra framtida vinstchanser idag. Det vore ju praktiskt med varsin pannlampa. 😉

Leif, bra att du hänger på. Och Camilla kanske dyker upp med tårtspaden vid målgång i alla fall? 😉

jag är alltid med om det vankas bakverk, semlor, budapeststubbe,prinsesstårta ja alla typer av gotta utom den där med konserverade mandariner.

Nu sitter jag här med lite kli i halsen så jag vet inte alls om jag kommer ut i morgon eller inte 🙁

Jag måste tyvärr avstå och köra ett långpass hemma i skogen istället, ska befinna mig ombytt och fräsch i Norrköping kl 15 och hämta mina små monster och jag tror det blir väl tajt om jag åker in till storstan och springer med er.

Ha det så kul ni andra!