Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 09:21I dag får mina löparskor stå :@ , sitter här med tjock hals och skrovlig röst 🙁
Hade behövt några längre pass innan T-LL men nu ska jag se till att bli frisk.
Ha det så bra ni som springer 😉
I dag får mina löparskor stå :@ , sitter här med tjock hals och skrovlig röst 🙁
Hade behövt några längre pass innan T-LL men nu ska jag se till att bli frisk.
Ha det så bra ni som springer 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 09:24Camilla och Mimmi, trist att ni inte kommer med. Men livspusslet går inte alltid ut 🙂
Camilla och Mimmi, trist att ni inte kommer med. Men livspusslet går inte alltid ut 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 09:29Jag vill så gärna testa ett långpass med andra springer för det mesta själv. Det dyker säkert upp fler tillfällen, ha det fint i dag och njuten av belöningen efteråt 😉
Jag vill så gärna testa ett långpass med andra springer för det mesta själv. Det dyker säkert upp fler tillfällen, ha det fint i dag och njuten av belöningen efteråt 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 09:50Mmm, nu finns här nybakade kanelbullar och en äppelpaj som doftar gott. Om ni skulle tröttna på Budapestrullen. 😉
Mmm, nu finns här nybakade kanelbullar och en äppelpaj som doftar gott. Om ni skulle tröttna på Budapestrullen. 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 13:34Åh vad synd att jag inte såg det här tidigare!
Jag skulle behöva ett långpass idag, och är nyinflyttad i stan och vet inte var jag ska springa...
Ja ja, nu är det för sent iallafall. Så jag får nog ta tag i det och leta mig ut på vägarna själv.
Åh vad synd att jag inte såg det här tidigare!
Jag skulle behöva ett långpass idag, och är nyinflyttad i stan och vet inte var jag ska springa...
Ja ja, nu är det för sent iallafall. Så jag får nog ta tag i det och leta mig ut på vägarna själv.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:19Tack för en kanontrevlig tur idag. Sammanlagt blev det drygt 11 km för mig. Inte så långt jämfört med er övriga men jag krossade ändå mitt längdrekord för i år och foten känns fortfarande rätt ok. 🙂
Tack för en kanontrevlig tur idag. Sammanlagt blev det drygt 11 km för mig. Inte så långt jämfört med er övriga men jag krossade ändå mitt längdrekord för i år och foten känns fortfarande rätt ok. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 18:48Mari,
det blir fler gånger, du får haka på nästa gång i stället helt enkelt.Ingela,
tack själv och hoppas tån sitter kvar i morgon också.
Mari,
det blir fler gånger, du får haka på nästa gång i stället helt enkelt.
Ingela,
tack själv och hoppas tån sitter kvar i morgon också.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:15Tack alla för en trevlig löptur! Och vilken tur att jag hann se det igår för annars hade jag nog suttit kvar i soffan hela dan... Mer sånt här!
Tack alla för en trevlig löptur! Och vilken tur att jag hann se det igår för annars hade jag nog suttit kvar i soffan hela dan... Mer sånt här!
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:47Tack till alla inblandade idag, det var ett fantastiskt fint pass. Vi var åtta glada själar vid start, Emma H och Åke, Karin T, Micke F, Mats D, Leif Å och Håkan Z och jag. Starten gick via Årstavikens södra strand och Hammarby Sjöstand. Ingela mötte upp
Tack till alla inblandade idag, det var ett fantastiskt fint pass. Vi var åtta glada själar vid start, Emma H och Åke, Karin T, Micke F, Mats D, Leif Å och Håkan Z och jag. Starten gick via Årstavikens södra strand och Hammarby Sjöstand. Ingela mötte upp
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:52Tack för ett trevligt initiativ och utomordentligt trevligt sällskap. Jag och Karin klockade oss på 22 km närt vi anlände Södra Station. Då hade vi sicksackat mellan hälisättningsjoggare, knähundrastare, kolonistugebesökare, barnvagnspushare, vingelcyklis
Tack för ett trevligt initiativ och utomordentligt trevligt sällskap. Jag och Karin klockade oss på 22 km närt vi anlände Södra Station. Då hade vi sicksackat mellan hälisättningsjoggare, knähundrastare, kolonistugebesökare, barnvagnspushare, vingelcyklis