Quote from Guest on 27 February 2011, 09:32jag maler lite längre pass på söndagförmiddagar utgåendes från Vällingby (kälvesta). 10 verkar vara tidpunkten då skorna är knutna och vattnet värmts till bältet. Jag brukar hålla på 2-3 timmar (Sthlm marathon är mitt mål för stunden)
Om någon har eller
jag maler lite längre pass på söndagförmiddagar utgåendes från Vällingby (kälvesta). 10 verkar vara tidpunkten då skorna är knutna och vattnet värmts till bältet. Jag brukar hålla på 2-3 timmar (Sthlm marathon är mitt mål för stunden)
Om någon har eller
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 09:42Det låter bra! Jag också satsa på sthlm marathon som målet, bor i närheten och har långpasset på söndagar, men jag har lite långsamare tempo än du. Har hittills tränät mest i australien (kom hem ett par veckor sedan) och är inte van med att springer i kyl
Det låter bra! Jag också satsa på sthlm marathon som målet, bor i närheten och har långpasset på söndagar, men jag har lite långsamare tempo än du. Har hittills tränät mest i australien (kom hem ett par veckor sedan) och är inte van med att springer i kyl
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 09:09Absolut intresserad 🙂
Har som mål i år att springa längre sträckor (har bara sprungit strax över en halvmara tidigare) så jag måste lära mig att minska tempot lite på långpassen 😉
Är rejält förkyld f.n. men hoppas på att det ska ordna upp sig. I så fal
Absolut intresserad 🙂
Har som mål i år att springa längre sträckor (har bara sprungit strax över en halvmara tidigare) så jag måste lära mig att minska tempot lite på långpassen 😉
Är rejält förkyld f.n. men hoppas på att det ska ordna upp sig. I så fal
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 09:32Kommande söndag är jag på sportlov (dålig timing för inbjudan...). Nästa vecka ska det dock kutas.
Kommande söndag är jag på sportlov (dålig timing för inbjudan...). Nästa vecka ska det dock kutas.
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 10:07Hej
Kan också tänka mig att följa med... har dock inte målet marathon (2-3 timmar träning) utan kliver av efter en timme med 6 min/km.
Klockan 10.00 fungerar bra för mig, bestäm gärna mötesplats i veckan.
MVH/ Markus
Hej
Kan också tänka mig att följa med... har dock inte målet marathon (2-3 timmar träning) utan kliver av efter en timme med 6 min/km.
Klockan 10.00 fungerar bra för mig, bestäm gärna mötesplats i veckan.
MVH/ Markus
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 08:38Jag tänkte sticka ut en runda på söndag förmiddag om någon är intresserad av att hänga på.
Tänkte ta det rätt lugnt.
Jag tänkte sticka ut en runda på söndag förmiddag om någon är intresserad av att hänga på.
Tänkte ta det rätt lugnt.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 16:25Hej Fredrik
Jag följer gärna med på ett löppass på söndagförmiddag runt 10 - tiden. Tempot 6 min/km skulle passa mig fint på sträckan 1 mil (?) om ok för dig...
Skulle vällingby centrum kunna vara en lämpig start för dig? Jag har en runda på just en mil
Hej Fredrik
Jag följer gärna med på ett löppass på söndagförmiddag runt 10 - tiden. Tempot 6 min/km skulle passa mig fint på sträckan 1 mil (?) om ok för dig...
Skulle vällingby centrum kunna vara en lämpig start för dig? Jag har en runda på just en mil
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 22:17Härligt 🙂
Vi kan ju sikta på 10 på torget vid T-baneuppgången så får vi se om det är fler som dyker upp.Metrologerna lovar solsken (H)
Härligt 🙂
Vi kan ju sikta på 10 på torget vid T-baneuppgången så får vi se om det är fler som dyker upp.
Metrologerna lovar solsken (H)
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 07:21Varför väljer alla som skall köra långpass kl 10 och inte kl 11? 🙂
Jag flyttar till Blackeberg om 2 veckor så eventuellt får ni tillökning då!
//O
Varför väljer alla som skall köra långpass kl 10 och inte kl 11? 🙂
Jag flyttar till Blackeberg om 2 veckor så eventuellt får ni tillökning då!
//O
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 20:26Hehe, jag har liten plutt härhemma som vaknar tidigt... därav passar 10.00 för mig... men visst kan jag vänta till 11.00 söndagar framöver...
Fredrik; jag var ute och gick idag och vällingbys gång/grusvägar var väldigt isiga... då jag kör odubbat får det
Hehe, jag har liten plutt härhemma som vaknar tidigt... därav passar 10.00 för mig... men visst kan jag vänta till 11.00 söndagar framöver...
Fredrik; jag var ute och gick idag och vällingbys gång/grusvägar var väldigt isiga... då jag kör odubbat får det