Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 16:20Japp, det stämmer nog bra, Vällingbyplan hetter det tydligen (enligt kartan).
Förra gången möttes vi utanför Pressbyrån/T-baneuppgången, inga större problem att hitta varandra. 🙂
Japp, det stämmer nog bra, Vällingbyplan hetter det tydligen (enligt kartan).
Förra gången möttes vi utanför Pressbyrån/T-baneuppgången, inga större problem att hitta varandra. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:46Ska vi säga klockan 10.00 i vällingby torg utanför pressbyrån? Kanske kan vi diskutera tempo, sträcka och runda när vi ses...?
Väl mött!
/Markus
Ska vi säga klockan 10.00 i vällingby torg utanför pressbyrån? Kanske kan vi diskutera tempo, sträcka och runda när vi ses...?
Väl mött!
/Markus
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 18:38För mig låter detta utomordentligt svinbra (V)
För mig låter detta utomordentligt svinbra (V)
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 23:40Vi ses där och då!:)
Vi ses där och då!:)
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 12:57Tack grabbar för ett härligt pass idag!
För min del blev det 27 km på sammanlagt 2½ timme vilket jag är mycket nöjd med 😀
Tack grabbar för ett härligt pass idag!
För min del blev det 27 km på sammanlagt 2½ timme vilket jag är mycket nöjd med 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 13:54Bra jobbat allesammans! Själv stannade jag vid Stora Mossen ca 25 km:)
Bra jobbat allesammans! Själv stannade jag vid Stora Mossen ca 25 km:)
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 14:12Instämmer, bra jobbat! Det var skoj med sällskap och att vi var så jämna i ambitionsnivån.
Instämmer, bra jobbat! Det var skoj med sällskap och att vi var så jämna i ambitionsnivån.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 09:12Hej!
Jag har dessvärre inte möjlighet att delta i morgon förmiddag.
Om någon har lust kan vi kanske ta en tur på eftermiddagen men det blir nog en kortare tur för mig i så fall.
Förra helgen testade Micke och jag hur det vara att springa i Sundbyberg - gi
Hej!
Jag har dessvärre inte möjlighet att delta i morgon förmiddag.
Om någon har lust kan vi kanske ta en tur på eftermiddagen men det blir nog en kortare tur för mig i så fall.
Förra helgen testade Micke och jag hur det vara att springa i Sundbyberg - gi
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 10:00Jag hoppar nog över morgondagens gemensamma pass pga skada.
Jag hoppar nog över morgondagens gemensamma pass pga skada.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 13:29Lyckades trots känning i benhinnor (?diffust lokaliserad smärta?) genomföra ett tvåmilspass idag, vågade inte binda upp mig på nåt gemensamt eftersom jag var osäker på om jag skulle bli tvungen att bryta utanför ytterdörren...
Jag kan rapportera att mäla
Lyckades trots känning i benhinnor (?diffust lokaliserad smärta?) genomföra ett tvåmilspass idag, vågade inte binda upp mig på nåt gemensamt eftersom jag var osäker på om jag skulle bli tvungen att bryta utanför ytterdörren...
Jag kan rapportera att mäla