Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass Vällingby, söndagar
You need to log in to create posts and topics.

Låter bra, vi kör på det!

Hej

Hoppas det gick bra idag! Skulle vilja göra reklam för ett lopp som min kusin brukar anordna i grimstaspåret; "FLÅS - Familjer Löper Årets Sträcka"

Jag har lagt in den under tävlingar här i funbeat och mer information (och anmälan) finns på denna a

Gick bra att springa idag! Skönt att det blivit lite varmare. (H)

FLÅS verkar kul och jag har lagt in det i kalendern. Ser ut som att du behöver mer konkurrens efter två raka segrar 😉

Hur ser det ut för söndagen 17e? Jag är sugen på 30km i typ 5:30-5:45 tempo!

Hej

Ja, ledsen för min frånvaro de senaste söndagarna, men på söndag ska jag verkligen försöka komma loss.
Hmm, distansen är lång för mig men med det tempot borde det funka.
Vi kan väl höras närmare om tid/plats när söndagen närmar sig.
MVH/Markus

Har dessvärre ingen möjlighet att delta på söndag 🙁

Kanske någon som är sugen på en längre runda i påsk?

Superbra initiativ!

Jag skulle verkligen behöva det föreslagna passet, men är tyvärr uppbokad på familjära aktiviteter på söndag. Troligen är det liknande status under påskhelgen, men håll gärna tråden uppdaterad med planer (det kan ske mirakel).

Att

Jag är (sugen? det vette tusan, men men) på 32 km söndag 17 april, först 20km jogg lungt och fint (5:45/km låter bra men tempot är inte det viktiga så länge det känns "lungt" är det bra) och sista 12km lätt progressivt (hm så gott det går...)

Eftersom m

Hej!

Jag skulle nog kunna hänga på, hade tänkt mig en längre runda till helgen. Tempot låter bra, kanske en aningen snabbt men det är bara bra, det är lätt att bli slö när man springer ensam. Körde 27 km på egen hand i söndags, så distansen låter kanon!

Hänger gärna med imorgon. Kanske att jag måste kliva av tidigare än 30 km dock... Hmm, är vällingby centrum fortfarande ok eller gäller annan plats...? Olof, hade du tänkt ut en runda och isåfall var? Är 10.00 ok?
Många frågor blev det...

/Markus