Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:33Hejsan!
Jag har ont i höger hälsena i vanlig ordning och avstår tyvärr morgondagens löpning. =(
Hejsan!
Jag har ont i höger hälsena i vanlig ordning och avstår tyvärr morgondagens löpning. =(
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:45Ajajaj, ok, vila så att den blir bra till FLÅS (såg att du var anmäld; kul!)
Jag startar i vällingby centrum (där vi startat tidigare) klockan 10.00 imorgon och siktar på ett varv på vällingbymilen = 1 mil.
/Markus
Ajajaj, ok, vila så att den blir bra till FLÅS (såg att du var anmäld; kul!)
Jag startar i vällingby centrum (där vi startat tidigare) klockan 10.00 imorgon och siktar på ett varv på vällingbymilen = 1 mil.
/Markus
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:39hur fort springer du den milen tro? vem vet kanske kan börja det varvet i vällingby då, sen ta de två återstående alla alone (om ingen annan ansluter varv 2, varv 3... ;))
hur fort springer du den milen tro? vem vet kanske kan börja det varvet i vällingby då, sen ta de två återstående alla alone (om ingen annan ansluter varv 2, varv 3... ;))
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:51Hej. Tempot spelar ingen roll för mig. Mellan 5.30 - 6.00 minuter/km kanske...? Men som sagt... jag måste tyvärr bryta efter en mil. Vi får hoppas på bra uppslutning...
MVH/Markus
Hej. Tempot spelar ingen roll för mig. Mellan 5.30 - 6.00 minuter/km kanske...? Men som sagt... jag måste tyvärr bryta efter en mil. Vi får hoppas på bra uppslutning...
MVH/Markus
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 20:02Hej!
Löpningen har legat lite nere någon vecka men nu är det full fart igen 😀Någon som vill hänga med och springa på Kaananspåret i helgen?
Måste ju se till att Markus inte får en alltför lättköpt seger på FLÅS 😉
/Fredrik
Hej!
Löpningen har legat lite nere någon vecka men nu är det full fart igen 😀
Någon som vill hänga med och springa på Kaananspåret i helgen?
Måste ju se till att Markus inte får en alltför lättköpt seger på FLÅS 😉
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 08:50Hehe, kan ju inte låta er andra förbereda er utan mig...!
Om inte min lille pojke (förkyld) håller mig vaken i natt så träffas jag gärna 10.00 på "vanliga" stället (ev. direkt vid kaanan om det passar dig bättre) för att sedan tåga mot kaanan och dess gr
Hehe, kan ju inte låta er andra förbereda er utan mig...!
Om inte min lille pojke (förkyld) håller mig vaken i natt så träffas jag gärna 10.00 på "vanliga" stället (ev. direkt vid kaanan om det passar dig bättre) för att sedan tåga mot kaanan och dess gr
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 14:07Jag är fortsatt utomsocknes i helgen, nästa vecka kan det nog finnas en möjlighet att delta (låååångt).
Jag är fortsatt utomsocknes i helgen, nästa vecka kan det nog finnas en möjlighet att delta (låååångt).
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 15:35Markus (och alla andra): Låter alldeles utmärkt! Söndag 10.00 på Vällingbyplan.
Micke: Vi ser hur det ser ut i nästa vecka 🙂
Markus (och alla andra): Låter alldeles utmärkt! Söndag 10.00 på Vällingbyplan.
Micke: Vi ser hur det ser ut i nästa vecka 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 13:03Jag undrar om ni vill springa nu på LÖRDAG 14 maj (inte söndag). Fredrik har visat intresse för detta redan om jag förstått det rätt:)
Jag undrar om ni vill springa nu på LÖRDAG 14 maj (inte söndag). Fredrik har visat intresse för detta redan om jag förstått det rätt:)
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 20:20Jag hänger på!
Är lite sugen på att sticka till Ursvik, vad tror ni om det?
Jag hänger på!
Är lite sugen på att sticka till Ursvik, vad tror ni om det?