Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 13:43Bra jobbat Micke! Hoppas att benen håller.
Själv nöjde jag mig med en kort (men intensiv) intervallrunda.
Nya friska tag nästa vecka 😀
Bra jobbat Micke! Hoppas att benen håller.
Själv nöjde jag mig med en kort (men intensiv) intervallrunda.
Nya friska tag nästa vecka 😀
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 16:01Hej
Ledsen att jag inte hört av mig... Intensivt här hemma med nyfödd... och lite sömn... Siktar naturligtvis på att följa med nästa söndag om det blir något gemensamt.
Ok, grimstaspåret är alltså fortfarande isigt... brukar ta tid för snö/is att försvi
Hej
Ledsen att jag inte hört av mig... Intensivt här hemma med nyfödd... och lite sömn... Siktar naturligtvis på att följa med nästa söndag om det blir något gemensamt.
Ok, grimstaspåret är alltså fortfarande isigt... brukar ta tid för snö/is att försvi
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 11:21Jag längtar som satan efter att det ska bli snö/isfritt i Grimsta. Sträckan mellan Kaananbadet och Hässelbybadet är ju guld!
Tyvärr är jag lite för långsam ännu för att hänga med på era pass men kanske till hösten om träningen flyter på. Det kan ju bli l
Jag längtar som satan efter att det ska bli snö/isfritt i Grimsta. Sträckan mellan Kaananbadet och Hässelbybadet är ju guld!
Tyvärr är jag lite för långsam ännu för att hänga med på era pass men kanske till hösten om träningen flyter på. Det kan ju bli l
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:26Jaha, då var det snart helg igen 😀
Är det samling-vid-pumpen klockan 10 som gäller eller några andra förslag?
Konstaterade i vecka att terängspåret i Åkeshov är ISIGT.Någon som blivit färdig till att anmäla sig till Vällingbyloppet i nästa vecka? Är sj
Jaha, då var det snart helg igen 😀
Är det samling-vid-pumpen klockan 10 som gäller eller några andra förslag?
Konstaterade i vecka att terängspåret i Åkeshov är ISIGT.
Någon som blivit färdig till att anmäla sig till Vällingbyloppet i nästa vecka? Är sj
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:15Hejsan! Jag har ju flyttat till Blackeberg nu. Vet inte säkert om jag kan hänga med på sön men mycket väl kan jag spontant dyka upp:)
Hejsan! Jag har ju flyttat till Blackeberg nu. Vet inte säkert om jag kan hänga med på sön men mycket väl kan jag spontant dyka upp:)
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 20:52Som det ser ut idag så är det wo för mig även denna vecka. Benhinnorna(?)
Som det ser ut idag så är det wo för mig även denna vecka. Benhinnorna(?)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:25Jag planerar att vara på Vällingbyplan i morogn 10.00 så får vi se om jag får sällskap 🙂
Har till slut blivit färdig till att anmäla mig till halv-marathonen nästa vecka men jag kan nog behöva ett långpass till i benen innan dess.Micke: Hoppas att det
Jag planerar att vara på Vällingbyplan i morogn 10.00 så får vi se om jag får sällskap 🙂
Har till slut blivit färdig till att anmäla mig till halv-marathonen nästa vecka men jag kan nog behöva ett långpass till i benen innan dess.
Micke: Hoppas att det
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:27Fredrik... ledsen att jag skriver så sent men jag har fått förhinder imorgon... Hoppas du får ett givande pass och kanske dyker andra personer upp... Ska heja på dig nästa lördag på vällingby halvmaraton...
MVH
Markus
Fredrik... ledsen att jag skriver så sent men jag har fått förhinder imorgon... Hoppas du får ett givande pass och kanske dyker andra personer upp... Ska heja på dig nästa lördag på vällingby halvmaraton...
MVH
Markus
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 19:53Jag skall höra med tjejen om hon vill hänga med (med mig). Jag lämnar besked om en, båda eller ingen kommer, under kvällen:)
Jag skall höra med tjejen om hon vill hänga med (med mig). Jag lämnar besked om en, båda eller ingen kommer, under kvällen:)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:35Yes! Vi kommer. Klockan 10.00 på samma plats som när jag var med sist då eller???
Yes! Vi kommer. Klockan 10.00 på samma plats som när jag var med sist då eller???