Quote from Guest on 15 January 2009, 19:40Tycker du det är segt att harva dina långpass själv? Det tycker vi också ibland. Därför tänkte vi dra ihop ett gäng och köra ett gemensamt långpass i Stockholm.
NÄR: 8e februari kl 10:00
VAR: Vi träffas i receptionen på Saga motion, på Mariatorget kl 10
Tycker du det är segt att harva dina långpass själv? Det tycker vi också ibland. Därför tänkte vi dra ihop ett gäng och köra ett gemensamt långpass i Stockholm.
NÄR: 8e februari kl 10:00
VAR: Vi träffas i receptionen på Saga motion, på Mariatorget kl 10
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:50😀
Självklart vill jag "Funbeat-mingla"!
😀
Självklart vill jag "Funbeat-mingla"!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:52I´ll be there!
I´ll be there!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:53Njutbart hurten. Jag ska fixa dig en riktig farthållarballong den här gången 😉
Härligt Emma!
Njutbart hurten. Jag ska fixa dig en riktig farthållarballong den här gången 😉
Härligt Emma!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:55Oh nooo, är i Sälen då 🙁
Men jag hoppas att det blir fler tillfällen???
Oh nooo, är i Sälen då 🙁
Men jag hoppas att det blir fler tillfällen???
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:56Tråkigt att höra Malin. Och jag är helt säker på att kommer fler tillfällen.
Tråkigt att höra Malin. Och jag är helt säker på att kommer fler tillfällen.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:58Strålande Linda: Det får gärna stå: 06:00-06:30/km på den! 😀
Strålande Linda: Det får gärna stå: 06:00-06:30/km på den! 😀
Quote from Lotta W on 15 January 2009, 20:07Skitsnack i bastun bara? Vi brukar snacka skit hela vägen. Om man inte orkar lyssna får man dra upp tempot tills snacket tystnar :-).
Skitsnack i bastun bara? Vi brukar snacka skit hela vägen. Om man inte orkar lyssna får man dra upp tempot tills snacket tystnar :-).
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:11Funderar allvarligt på att förlänga mitt stockholmsbesök i den veckan till över helgen och få vara med om detta! Det låter så kul!
Funderar allvarligt på att förlänga mitt stockholmsbesök i den veckan till över helgen och få vara med om detta! Det låter så kul!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:13Jag kommer!
Jag kommer!