Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Håller med dig Markus...Jag har bara sett fyra rådjur å en räv samt några kattor under mina långpass i år hittills. Korpar typ åtta stycken å så buss 821 till Uppsala..(I massor).?! Jag har så smått börjat att prata med dom där vägrensmarkörerna å dom är

Stoltheten är inget problem. Jag deltar ju gärna på Glasrikets RC:s pass, mest för sällskapets skull, men jag får ändå ut nästan lika mycket träningseffekt som om jag skulle köra intervaller eller långpass själv. På intervallerna väljer jag ju själv tempo

Markus, Vad sägs om att stå för arret av "Årets mest ensamma långpass" då? 😉

Är visserligen hemkommen från fjällen då.
Men har varit på ultraseminarium och 50:år middag dagen innan så man får se om man klara av att komma upp i tid.

Fråga. Blir det stopp för proviantering eller kör vi hardcore non-stop?
Jag lovar hålla mej från bollhavet den här gången om vi stannar på McDonalds.

Va, två mil och du ska ha stopp?! 🙂

Jag måste öva på att äta under passen, mkay? 😉

Det är bättre om du övar på att äta medans du springer 😛

Haha, min reaktion var ganska identisk med Fredrikas. Inte fasen kan man stanna å käka på 2mils-pass! Man kommer ju av sig helt i löpningen, blir kall & stel, samt ska av någon anledning ha mat obekvämt skumpandes i magen sista 20min... ??? Äta får du väl

OK, jag är på. Min personlige tränare (=jag själv) säger att jag borde springa minst 35 km den dan så jag ska försöka gå upp iih tidigt den 8/2 och springa in till Mariatorget hemifrån. det handlar om cirkus 18 km så det blir att ta till vikingaargument f