Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:29Åh ni tar alldeles för lätt på det där med långpasslöpning. Jag kommer att packa 2l vatten, extra vantar, gel, godis, nödbloss, skavsårsplåster, semla, simfötter, mobiltelefon, SL-kort, din mamma, pengar, en buff, extra skor, handduk, slaget vid lützen, m
Åh ni tar alldeles för lätt på det där med långpasslöpning. Jag kommer att packa 2l vatten, extra vantar, gel, godis, nödbloss, skavsårsplåster, semla, simfötter, mobiltelefon, SL-kort, din mamma, pengar, en buff, extra skor, handduk, slaget vid lützen, m
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:38Peter: En säkerhetsnål bara ???
Har du missat det här med den senaste långdistanspiercingen - en säknål i varje bröstvårta och en på varje sida om naveln = alltid redo för en nummerlapp oavsett tid på dygnet.
Peter: En säkerhetsnål bara ???
Har du missat det här med den senaste långdistanspiercingen - en säknål i varje bröstvårta och en på varje sida om naveln = alltid redo för en nummerlapp oavsett tid på dygnet.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 07:19Peter: Du glömde 5:or och 10:or till eventuella toabesök under resans gång!!!! För oss 08-löpare är ju toapapper i ryggan av intet värde om man inte vill bli tagen för förargelseväckande beteende bakom någon bil. 😀
Peter: Du glömde 5:or och 10:or till eventuella toabesök under resans gång!!!! För oss 08-löpare är ju toapapper i ryggan av intet värde om man inte vill bli tagen för förargelseväckande beteende bakom någon bil. 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 07:40Peter: Det går perfekt att äta i bastun efteråt 😉
Peter: Det går perfekt att äta i bastun efteråt 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 08:13Det är väl bara att kissa i bollhavet. Det brukar ungar göra.
Det är väl bara att kissa i bollhavet. Det brukar ungar göra.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 08:26Och jag som är helt ny på långdistanslöpning fascineras av att man måste ha semla och simfötter med sig!
men man ska ju lite på de äldre och mer erfarna 😉
Och jag som är helt ny på långdistanslöpning fascineras av att man måste ha semla och simfötter med sig!
men man ska ju lite på de äldre och mer erfarna 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 08:28Ok, jag förstår att man inte behöver så mycket mer än ett SL-kort med sig, men rekommenderar ni maffe-löpare att man även kan ta med sig lite, lite vätska? Behöver man inte dricka under sina 19 km?
Jag är på! Härligt, och tack för initiativet!
Ok, jag förstår att man inte behöver så mycket mer än ett SL-kort med sig, men rekommenderar ni maffe-löpare att man även kan ta med sig lite, lite vätska? Behöver man inte dricka under sina 19 km?
Jag är på! Härligt, och tack för initiativet!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 10:29Om det är kallt så förbrukar man mer vatten än man tror genom utandningsluften. Men vi hoppas väl på ett par plusgrader eller så.
Om det är kallt så förbrukar man mer vatten än man tror genom utandningsluften. Men vi hoppas väl på ett par plusgrader eller så.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 10:59Jag ska med!!
i Fredrikas grupp!
Jag ska med!!
i Fredrikas grupp!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 12:16Jag kommer ha mitt vätskebälte med mig, med ett par flaskor. Gott att åtminstone fukta läpparna lite. Kommer också ha lite pengar med mig + SL-kortet.
Jag kommer ha mitt vätskebälte med mig, med ett par flaskor. Gott att åtminstone fukta läpparna lite. Kommer också ha lite pengar med mig + SL-kortet.