Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Klart jag hänger med! Alldeles för länge sedan vi sprang tillsammans, Hurtbullen!

Hurra, hurra!!!!! 😀

7:00-7:30-ballongen härmed anmäld 🙂 (L)

Vi kanske anpassar banan ett par kilometer neråt i den här gruppen så vi kommer fram ungefär samtidigt. 22 min = 3 km, om vi springer 19 så blir det finemang. Synpunkter välkomna! (Jag är inte den som är den vad

Oh yeah, det här kommer bli kul! (t+)

Det här låter som en kul grej. Finns det plats för en till?:D

Låter ju kalasroligt! Jag tar med ett SL-kort för säkerhets skull och siktar på att följa Fredrikas ballong. =)

Det här är nästan löjligt: jag vet var alla i startlistan (utom Ingela) bor.

mika: kul med en exklusiv Göteborgsgäst

Håkan: du får kvala. Springer du till Mariatorget på morgonen får du komma med. Det gör ju jag!
Tror du vi kan lura med fler från jobbet

Peter: Jag vet minst två mycket lättlurade till. Att det står långpass 20km i M4h schemat just den dagen gör ju inte saken sämre. Svårt val: 20 km ensam i mörkret eller 22km med ett glatt funbeatgäng.

Hehe... för några dagar sen tyckte jag att det var sååå avkopplande och härligt när jag helt för mig själv sprang omkring i riktig SKOG, tyst och lungt... Tyckte lite synd om stadsbor som inte riktigt har samma tillgång till naturen.

Nu inser jag dock a

Markus, Du får springa 2 varv istället. Eller svälja stoltheten och bara glida med för att det är socialt och trevligt 🙂