Quote from Therese Linner on 15 January 2009, 20:19Klart jag hänger med! Alldeles för länge sedan vi sprang tillsammans, Hurtbullen!
Klart jag hänger med! Alldeles för länge sedan vi sprang tillsammans, Hurtbullen!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:20Hurra, hurra!!!!! 😀
Hurra, hurra!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:377:00-7:30-ballongen härmed anmäld 🙂 (L)
Vi kanske anpassar banan ett par kilometer neråt i den här gruppen så vi kommer fram ungefär samtidigt. 22 min = 3 km, om vi springer 19 så blir det finemang. Synpunkter välkomna! (Jag är inte den som är den vad
7:00-7:30-ballongen härmed anmäld 🙂 (L)
Vi kanske anpassar banan ett par kilometer neråt i den här gruppen så vi kommer fram ungefär samtidigt. 22 min = 3 km, om vi springer 19 så blir det finemang. Synpunkter välkomna! (Jag är inte den som är den vad
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:37Oh yeah, det här kommer bli kul! (t+)
Oh yeah, det här kommer bli kul! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:53Det här låter som en kul grej. Finns det plats för en till?:D
Det här låter som en kul grej. Finns det plats för en till?:D
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:55Låter ju kalasroligt! Jag tar med ett SL-kort för säkerhets skull och siktar på att följa Fredrikas ballong. =)
Låter ju kalasroligt! Jag tar med ett SL-kort för säkerhets skull och siktar på att följa Fredrikas ballong. =)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:01Det här är nästan löjligt: jag vet var alla i startlistan (utom Ingela) bor.
mika: kul med en exklusiv Göteborgsgäst
Håkan: du får kvala. Springer du till Mariatorget på morgonen får du komma med. Det gör ju jag!
Tror du vi kan lura med fler från jobbet
Det här är nästan löjligt: jag vet var alla i startlistan (utom Ingela) bor.
mika: kul med en exklusiv Göteborgsgäst
Håkan: du får kvala. Springer du till Mariatorget på morgonen får du komma med. Det gör ju jag!
Tror du vi kan lura med fler från jobbet
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:07Peter: Jag vet minst två mycket lättlurade till. Att det står långpass 20km i M4h schemat just den dagen gör ju inte saken sämre. Svårt val: 20 km ensam i mörkret eller 22km med ett glatt funbeatgäng.
Peter: Jag vet minst två mycket lättlurade till. Att det står långpass 20km i M4h schemat just den dagen gör ju inte saken sämre. Svårt val: 20 km ensam i mörkret eller 22km med ett glatt funbeatgäng.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:14Hehe... för några dagar sen tyckte jag att det var sååå avkopplande och härligt när jag helt för mig själv sprang omkring i riktig SKOG, tyst och lungt... Tyckte lite synd om stadsbor som inte riktigt har samma tillgång till naturen.
Nu inser jag dock a
Hehe... för några dagar sen tyckte jag att det var sååå avkopplande och härligt när jag helt för mig själv sprang omkring i riktig SKOG, tyst och lungt... Tyckte lite synd om stadsbor som inte riktigt har samma tillgång till naturen.
Nu inser jag dock a
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:32Markus, Du får springa 2 varv istället. Eller svälja stoltheten och bara glida med för att det är socialt och trevligt 🙂
Markus, Du får springa 2 varv istället. Eller svälja stoltheten och bara glida med för att det är socialt och trevligt 🙂