Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Varför blir det aldrig sånt här på nån vardagskväll? Jag vill så gärna vara med, men är hemma (i dalarna) över helgerna!

Vi får väl fixa det lite senare i vår när det är ljusare och skönare att springa på kvällarna. Som det är nu ute föredrar åtminstone jag dagsljuset om jag får välja tidpunkt för långpass.

Det hade varit kul, men jag har barnen den helgen. Så jag hänger med nästa gång.

Nej,nej Pia.....Peter Nilssons utrustning är helt adekvat för en man i hans ålder som kommer att springa vilse å behöva hämtas med helikopeter mitt i natten av djävligt sura förare samt sjuksköterskor....Men annars...inga bira med.???? Talar vi om en själ

Pia: jodå, vätska är nog att rekommendera, jag kör bälte. Vi kommer att vara ute ca. 2,5 timmar.

"Peter Nilssons utrustning är helt adekvat för en man i hans ålder som kommer att springa vilse å behöva hämtas med helikopeter mitt i natten av djävligt sura förare samt sjuksköterskor...."

Lugn å fin! Fia-Lotta arbetar på sjukvardsradgivningen.se! Iofs

Nope, inga sjuksköterskor! Däremot första hjälpen de luxe á lá Fia-Lotta. 😀

Jag springer ofta vilse i Stockholm. Fast jag gör det med flit lite - tycker det är lite kul. 😀

Men Stockholmsmarans bana hittar jag. 🙂

Fredrika, Varför ska ni korta av banan när vi kan förlänga den? (H:) (H:)

Jaaaa! Vi kan jogga runt runt kring Mariatorget tills ni kommer. 🙂 Och vi kanske kroknar - så vem vet, ni kanske kommer först ändå. (H)

Bra idé, alla kommer upp i halvmaradist på det viset.
Törs man föreslå Södermälarstrand - Tanto som en extra slinga på slutet?