Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är en bra tråd tycker jag också Peter, men vi ska inte glömma att vi är i Stockholm, så riktigt kallt i den meningen blir det ju inte även om vi mot förmodan skulle pricka en köldknäpp. Visst hade camelbackarna onekligen problem under årets sista lång

Precis - vi springer mitt i Stockholms innerstad. En liten sedel i fickan så är det bara att pipa in i närmsta kiosk och handla något drickbart OM vätskan skulle råka frysa till is och törsten blir outhärdlig. 🙂

Jag hade inte heller problem med mitt at

Önskeväder för mig är -5 och ingen nederbörd. Då blir det hyfsat torrt väglag och man kan tänka positiva tankar på att långfärdsskridskosäsongen håller i sig.

Det där med vätskebälte närmast huden har inte riktigt varit min grej, men egentligen är det så

Närmast huden? Kör du näck under jackan Micke? 🙂

Man kan ha vätskebältet ytterst, håller man sig bara i rörelse fryser det inte ändå. Mitt gjorde i alla fall inte det. Fast det är klart, det kanske finns gränser för temperatur....

Det känns skönt att äntligen få komma fram med det: Under understället kör jag näck.

Micke: Förstår precis hur du känner det - måste vara befriande att "komma ut". 😉

Ja, jag hoppas att ni i det här sällskapet inte bara ser mig som sexobjekt.

Nejdå, Micke. Vi gillar dig för att du alltid har något varmt och gott i termosen 😉

(Skämt åsido - Micke: (L))

Micke: Vi loooovar sköta oss! (L)