Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 11:40Det är en bra tråd tycker jag också Peter, men vi ska inte glömma att vi är i Stockholm, så riktigt kallt i den meningen blir det ju inte även om vi mot förmodan skulle pricka en köldknäpp. Visst hade camelbackarna onekligen problem under årets sista lång
Det är en bra tråd tycker jag också Peter, men vi ska inte glömma att vi är i Stockholm, så riktigt kallt i den meningen blir det ju inte även om vi mot förmodan skulle pricka en köldknäpp. Visst hade camelbackarna onekligen problem under årets sista lång
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 12:13Precis - vi springer mitt i Stockholms innerstad. En liten sedel i fickan så är det bara att pipa in i närmsta kiosk och handla något drickbart OM vätskan skulle råka frysa till is och törsten blir outhärdlig. 🙂
Jag hade inte heller problem med mitt at
Precis - vi springer mitt i Stockholms innerstad. En liten sedel i fickan så är det bara att pipa in i närmsta kiosk och handla något drickbart OM vätskan skulle råka frysa till is och törsten blir outhärdlig. 🙂
Jag hade inte heller problem med mitt at
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 20:31Önskeväder för mig är -5 och ingen nederbörd. Då blir det hyfsat torrt väglag och man kan tänka positiva tankar på att långfärdsskridskosäsongen håller i sig.
Det där med vätskebälte närmast huden har inte riktigt varit min grej, men egentligen är det så
Önskeväder för mig är -5 och ingen nederbörd. Då blir det hyfsat torrt väglag och man kan tänka positiva tankar på att långfärdsskridskosäsongen håller i sig.
Det där med vätskebälte närmast huden har inte riktigt varit min grej, men egentligen är det så
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:38Närmast huden? Kör du näck under jackan Micke? 🙂
Närmast huden? Kör du näck under jackan Micke? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:51Man kan ha vätskebältet ytterst, håller man sig bara i rörelse fryser det inte ändå. Mitt gjorde i alla fall inte det. Fast det är klart, det kanske finns gränser för temperatur....
Man kan ha vätskebältet ytterst, håller man sig bara i rörelse fryser det inte ändå. Mitt gjorde i alla fall inte det. Fast det är klart, det kanske finns gränser för temperatur....
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 07:00Det känns skönt att äntligen få komma fram med det: Under understället kör jag näck.
Det känns skönt att äntligen få komma fram med det: Under understället kör jag näck.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 09:18Micke: Förstår precis hur du känner det - måste vara befriande att "komma ut". 😉
Micke: Förstår precis hur du känner det - måste vara befriande att "komma ut". 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:26Ja, jag hoppas att ni i det här sällskapet inte bara ser mig som sexobjekt.
Ja, jag hoppas att ni i det här sällskapet inte bara ser mig som sexobjekt.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:43Nejdå, Micke. Vi gillar dig för att du alltid har något varmt och gott i termosen 😉
(Skämt åsido - Micke: (L))
Nejdå, Micke. Vi gillar dig för att du alltid har något varmt och gott i termosen 😉
(Skämt åsido - Micke: (L))
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:44Micke: Vi loooovar sköta oss! (L)
Micke: Vi loooovar sköta oss! (L)