Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:29Hmmm, jag tar nog ändå med mig en burk röd sprayfärg också så jag kan måla upp en erogen frizon vid behov.
Hmmm, jag tar nog ändå med mig en burk röd sprayfärg också så jag kan måla upp en erogen frizon vid behov.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:31Erogen frizon? Jag tolkar det som "anything goes" 😉
Erogen frizon? Jag tolkar det som "anything goes" 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:31😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:31Ooops, dublett. Nån måtta får det vara på fånflinandet....
Ooops, dublett. Nån måtta får det vara på fånflinandet....
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:33Helgen efter 6-timmars, jag tvivlar på att jag kommer med den här gången då men jag tänker hurra på er från min soffa och hoppas ni får perfekt löparväder att njuta i.
Helgen efter 6-timmars, jag tvivlar på att jag kommer med den här gången då men jag tänker hurra på er från min soffa och hoppas ni får perfekt löparväder att njuta i.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 05:42Lady, Kom förbi på lite bastuhäng och skitsnack efter istället 🙂
Lady, Kom förbi på lite bastuhäng och skitsnack efter istället 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 10:58Typiskt, jag hade så gärna velat följa med på den här rundan, men just den 8:e är helt körd! Hoppas att det blir en repris, DÅ måste jag vara med!
Ha det så kul!
Typiskt, jag hade så gärna velat följa med på den här rundan, men just den 8:e är helt körd! Hoppas att det blir en repris, DÅ måste jag vara med!
Ha det så kul!
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 11:07Jag håller med Elli, hoppas det blir en repris 🙂
Jag håller med Elli, hoppas det blir en repris 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 11:58Tjohoo, jag har nu styrt om Sälen så jag oxå kan :-), sånt här kan man ju inte missa. Och jag tror jag sällar mig till maffarna 😀
Tjohoo, jag har nu styrt om Sälen så jag oxå kan :-), sånt här kan man ju inte missa. Och jag tror jag sällar mig till maffarna 😀
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 12:03det verkar som vi blir ett gäng!
vad kul!!
det verkar som vi blir ett gäng!
vad kul!!