Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag tänkte också försöka hålla mig runt 6min/km... dessutom har jag bjudit in en icke-Funbeatare. Iiiicckkks, en från världen utanför, han är inte i form för att springa men han är en jävel på att promenera så om Linkan vill ha sällskap så är det kirrat!

Fast om någon vill hålla 6:00 strikt måste någon annan än jag hålla rätt på tempot. Jag springer aldrig i bestämd fart själv på långpass ute och är därför fullständigt urusel på att hålla rätt på tempot. Men om någon annan håller rätt på det så är jag åtm

haha, då är vi två men jag har en Garmin 305 som kan hjälpa oss att hålla rätt tempo. Men annars är jag ganska så liberal med sånt ... känns det bra med 6 och 10-tempo så tar vi det i stället....

Jag slår också följe med 6-minutersgänget. Ev. följer min ickefunbeatande sambo också med. Vet inte riktigt om jag skall uppmuntra honom till det eller ej eftersom mitt mål med springandet i år är att slå honom på en halvmara. Ju mindre han tränar - dest

Ja vi kör väl på i det tempot "på ett ungefär" och vill någon dra ner på tempot lite så gör vi väl det och får vi lite "skenben" så ökar vi väl lite. Bara det känns bra för oss alla så är det väl frid och fröjd. 😀

6 låter bra. Tempo menar jag. (t+) Hoppas halkan är borta

Fia-Lotta, jag hänger på i ca 6 minuterstempo. Låter finemang.

Jag hänger på. Jag ska springa 25 km i 5.00-5.10 fart. Jag kan ju köra lite loopar så kan jag snacka lite med alla grupperingar 🙂 Kul om någon annan som kör i den farten hakar på.

Jag hänger även på i 6 tempo =)

Kul att så många hakar på 🙂