Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad gäller halkan så sprang jag runt Riddarfjärden i går. Det var glansis på ett antal ställen, speciellt i backen ner i Rålis från Västerbron. Med 2 till 3 minusgrader så funkade det ändå bra i vanliga löpardojjor. Blir det någon grad plus och ett lätt v

Jag är lite i valet och kvalet om jag forftarande ska haka på, återhämtar mig efter en förkylning. Men eftersom jag var inbokad i den stora gruppen så lär ni vara ett rejält gäng ändå 🙂

Hade så gärna velat hänga på men för det första jobbar jag och för det andra är jag lite osäker på att jag orkar så långt.. Får hoppas att det blir fler ggr så ska jag se till att vara ledig och i bättre löparform! Ha en trevlig runda!

Inbokad? Finns det en mer officiell inbokningsrutin? Jag överväger fortfarande att passa på att utmana mig själv genom att följa med, i Fredrikas långsamma grupp. Bestämmer mig någon av de närmaste dagarna. Det skulle vara så roligt.

Ni som är osäkra på om ni vågar hänga med eftersom distansen verkar lång, var inte det! Vi passerar tunnelbanestationer och busshållplatser under hela sträckan.

Exempel (ungefärliga avstånd enligt 7:30-gruppens bana):

6 km T-Centralen
9 km T-Stadion
10

Hoppas det blir flera gånger då jag flyttar den helgen.
Måste börja med långpasslöpning inför höstens Berlin Marathon

jag ska försöka se ifall jag kan få min mamma att sitta barnvakt några timmar! Skulle vara kul att vara med! 🙂

Vad kul med så många! 😀

Min fart (planerat runt 6 min) beror alltså på underlaget. Jag har inga dubbar och är det blixthalka drar jag ner på mitt tempo hellre än att dratta på ändan. 🙂

Edit: Eller så piper jag iväg och köper broddar innan söndag - vi

Typiskt att man har barnkalas etc den dagen, alltid är det nåt som krockar med så här roliga saker! Jag får satsa på Råsta runt lördagen efter.

Tack Fredrika för att du sänkte kraven..! Det var länge sedan jag sprang nu och har haft i foten en tid. Men nu vågar jag hänga på! Iaf en bit 😉 Kul!

Apropå broddar/halka, så "spår" de att det åter igen ska bli uppåt 5 grader framåt helgen.