Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

5+? 🙂

Neråt -5 grader menar du?
Jag kan ta det. Då är det inte lika slept (halkigt) som när det är på nollan.

Åsså någon mera -5 (temp)o löpare tack 🙂 Fia-Lotta: De där broddarna är välinvesterade 150 kr som de kostar på Löplabbet tror jag. Det blir mycket roligare att springa med dem. Man vänjer sig fort och inte ska du ta av dem där de inte behövs. De sträcko

Jasså, kostar dom inte mer. 🙂 Då ska jag köpa ett par för säkerhets skull. Åker förbi Runners Store på vägen hem idag.

Fy för minusgrader, men jag kommer ändå 🙂

Håller med Liselott!

"Våga vägra vinter" (t-)

Nu är jag stolt ägare till ett par broddar. 🙂

Om någon planerar att skaffa det så kan jag tala om att dom var slut på RS (fanns visst ETT par stora kvar), men Löplabbet hade.

De slipstoppers jag köpte på Löplabbet gav upp efter ett par rundor. Då hittade jag motsvarande på Jula i Kungens Kurva, för halva priset om jag minns rätt. Lite mer skogsarbetare över dem men annars samma funktion och kvalitet. Bara som ett tips.....

Härligt med minusgrader. Ofta är det så friskt, klart och vackert då. Underbart att springa (eller stavgång i mitt fall på söndag). Fast nu ser det på prognosen ut att inte bli så himla vackert väder, trots kylan. Vi får se.

Blir jag ensam i 10-minutersg

jag försöker förtvivlat våga vägra vinter men min näsa tycker annorlunda. Jag har snorat som en galen gnu hela veckan alltså men det känns bättre nu så jag ska försöka mig på en försiktig liten runda i morgon och hoppas på det bästa.

Hör ni nån som svär