Quote from Therese Linner on 5 February 2009, 19:58Låter ju finfint Fia-Lotta! (t+)
Låter ju finfint Fia-Lotta! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:28I Dubai var det + 27 grader C och varning för sandstorm....de ni??!! Såg faktiskt att kamelerna verkade lite ska vi säga träningsovilliga faktiskt.//Kjell.
I Dubai var det + 27 grader C och varning för sandstorm....de ni??!! Såg faktiskt att kamelerna verkade lite ska vi säga träningsovilliga faktiskt.//Kjell.
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2009, 22:30I Australien är det +45...
I Australien är det +45...
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:36Ja men då var det väl tur att vi båda inte hamnade där i förra veckan utan kunde träna på som vanligt i typ +27 grader C värme. Eller var det så att du kanske ville testa den värmen Mr Schapiro. Tror att mitt värmerekord för marathon är Kolarmora Marathon
Ja men då var det väl tur att vi båda inte hamnade där i förra veckan utan kunde träna på som vanligt i typ +27 grader C värme. Eller var det så att du kanske ville testa den värmen Mr Schapiro. Tror att mitt värmerekord för marathon är Kolarmora Marathon
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2009, 22:38Jag sätter ett kryss i taket för att kjell för första gången stavat mitt namn rätt.
Jo, jag gillar att springa i värme men 45 kanske är lite mycket. Det var tydligen i Adelaide som det var så varmt och det ligger mer eller mindre i öknen...
Jag sätter ett kryss i taket för att kjell för första gången stavat mitt namn rätt.
Jo, jag gillar att springa i värme men 45 kanske är lite mycket. Det var tydligen i Adelaide som det var så varmt och det ligger mer eller mindre i öknen...
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 06:37Komigen. Lite mer OT kan ni grabbar.
Komigen. Lite mer OT kan ni grabbar.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:19Det blir förssta passet efter sista långpasset... Jag tänker hänka i 6 minutersgruppen så långt jag orkar med sl remsa med.
Det blir förssta passet efter sista långpasset... Jag tänker hänka i 6 minutersgruppen så långt jag orkar med sl remsa med.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:23Kul att ses igen efter Årets sista sonik. 🙂
Absolut SL-kortet med. Finns ingen anledning att inte stoppa ner det i fickan när vi för en gångs skull springer omkring i helt civiliserade trakter. 🙂
Är det söndag snart? 😀
Kul att ses igen efter Årets sista sonik. 🙂
Absolut SL-kortet med. Finns ingen anledning att inte stoppa ner det i fickan när vi för en gångs skull springer omkring i helt civiliserade trakter. 🙂
Är det söndag snart? 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:16SL-kort och "civiliserade trakter".....kära du min så älskade Hurtbulla...Jag har nu åkt med SL-buss i femton år mellan Uppsala å Hallstavik vintertid. Med dubbla underwear plus extra tröja plus rygga i knät å ändå fryst skiten ur mig. På sommaren var det
SL-kort och "civiliserade trakter".....kära du min så älskade Hurtbulla...Jag har nu åkt med SL-buss i femton år mellan Uppsala å Hallstavik vintertid. Med dubbla underwear plus extra tröja plus rygga i knät å ändå fryst skiten ur mig. På sommaren var det
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:21😀
Fast jag menade förstås nu när vi springer omkring där det överhuvudtaget GÅR några bussar (och inte i spenaten alltså). Behöver inte vara SL heller (fast då har man ju iofs ingen användning för något SL-kort :-))
😀
Fast jag menade förstås nu när vi springer omkring där det överhuvudtaget GÅR några bussar (och inte i spenaten alltså). Behöver inte vara SL heller (fast då har man ju iofs ingen användning för något SL-kort :-))