Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Låter ju finfint Fia-Lotta! (t+)

I Dubai var det + 27 grader C och varning för sandstorm....de ni??!! Såg faktiskt att kamelerna verkade lite ska vi säga träningsovilliga faktiskt.//Kjell.

I Australien är det +45...

Ja men då var det väl tur att vi båda inte hamnade där i förra veckan utan kunde träna på som vanligt i typ +27 grader C värme. Eller var det så att du kanske ville testa den värmen Mr Schapiro. Tror att mitt värmerekord för marathon är Kolarmora Marathon

Jag sätter ett kryss i taket för att kjell för första gången stavat mitt namn rätt.

Jo, jag gillar att springa i värme men 45 kanske är lite mycket. Det var tydligen i Adelaide som det var så varmt och det ligger mer eller mindre i öknen...

Komigen. Lite mer OT kan ni grabbar.

Det blir förssta passet efter sista långpasset... Jag tänker hänka i 6 minutersgruppen så långt jag orkar med sl remsa med.

Kul att ses igen efter Årets sista sonik. 🙂

Absolut SL-kortet med. Finns ingen anledning att inte stoppa ner det i fickan när vi för en gångs skull springer omkring i helt civiliserade trakter. 🙂

Är det söndag snart? 😀

SL-kort och "civiliserade trakter".....kära du min så älskade Hurtbulla...Jag har nu åkt med SL-buss i femton år mellan Uppsala å Hallstavik vintertid. Med dubbla underwear plus extra tröja plus rygga i knät å ändå fryst skiten ur mig. På sommaren var det

😀

Fast jag menade förstås nu när vi springer omkring där det överhuvudtaget GÅR några bussar (och inte i spenaten alltså). Behöver inte vara SL heller (fast då har man ju iofs ingen användning för något SL-kort :-))