Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha Fia-Lotta...spenaten det är där som jag nu mestadels härjar....ohackad å nada ,noll, icke stuvad utan rå ,oklippt och djungellik. SL hatar jag å UL avgudar jag.//Kjell.

Å jag bara älskar spenat (fast jag vill ha den stuvad)! 🙂

Det finns en liten men dock chans att vi blir omsprungna av nån av TSM-grupperna 3:00 eller 3:15 på söndag. Dom springer också Sö Mälarstrand/N Mälarstrand.
Det beror på hur sent efter kl 10 vi kommer iväg.

http://www.teamstockholmmarathon.se/start/conte

Månkarbo Marathon + halv + Månkarbojoggen....spenat så det räcker å blir över.
Stuva det får du nog göra själver ändå..hehehe.//Kjell.

Efterlysning:

Jag önskar hyra 1 st "stay-in-place-byxor"! Gårdagens nederkroppsträning och backlöpning har lyckats ge mig en icke försumbar träningsvärk i min sk "akter". Det lär INTE vara bra imorgon.... (#)

Eller kanske man kan spänna vätskebältet lit

Massage kan administreras på plats i morgon. Jag brukar ha varma händer.

Tänk vad roligt det skulle vara att vara med er på morgondagens runda.

/ Korsbandsopererad i Värmland

Jag hoppar långpasset i morgon eftersom det blev ett rätt långt pass idag, 18,5 km, och det ska vara en återhämtningsvecka så i morgon kör jag max 10 km. Hoppas att ni får en riktigt härlig runda! Jag får haka på vid nästa tillfälle! Love!/Jim

Tråkigt Jim..

Nu börjar det dra ihop sig. Vi hoppas på bra väder, glada miner och snygga löpsteg imorgon.

Jag har försökt tänka "våga vägra vinter" i några dagar men inser mer och mer att jag är en vackert-väder-joggare. Det blir ett klätterpass för mig imorgon istället och hoppas på att få träffa er framåt vårkanten när även jag vågar mig ut. Hoppas ni får e