Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:31Haha Fia-Lotta...spenaten det är där som jag nu mestadels härjar....ohackad å nada ,noll, icke stuvad utan rå ,oklippt och djungellik. SL hatar jag å UL avgudar jag.//Kjell.
Haha Fia-Lotta...spenaten det är där som jag nu mestadels härjar....ohackad å nada ,noll, icke stuvad utan rå ,oklippt och djungellik. SL hatar jag å UL avgudar jag.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:34Å jag bara älskar spenat (fast jag vill ha den stuvad)! 🙂
Å jag bara älskar spenat (fast jag vill ha den stuvad)! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:45Det finns en liten men dock chans att vi blir omsprungna av nån av TSM-grupperna 3:00 eller 3:15 på söndag. Dom springer också Sö Mälarstrand/N Mälarstrand.
Det beror på hur sent efter kl 10 vi kommer iväg.http://www.teamstockholmmarathon.se/start/conte
Det finns en liten men dock chans att vi blir omsprungna av nån av TSM-grupperna 3:00 eller 3:15 på söndag. Dom springer också Sö Mälarstrand/N Mälarstrand.
Det beror på hur sent efter kl 10 vi kommer iväg.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:47Månkarbo Marathon + halv + Månkarbojoggen....spenat så det räcker å blir över.
Stuva det får du nog göra själver ändå..hehehe.//Kjell.
Månkarbo Marathon + halv + Månkarbojoggen....spenat så det räcker å blir över.
Stuva det får du nog göra själver ändå..hehehe.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:05Efterlysning:
Jag önskar hyra 1 st "stay-in-place-byxor"! Gårdagens nederkroppsträning och backlöpning har lyckats ge mig en icke försumbar träningsvärk i min sk "akter". Det lär INTE vara bra imorgon.... (#)
Eller kanske man kan spänna vätskebältet lit
Efterlysning:
Jag önskar hyra 1 st "stay-in-place-byxor"! Gårdagens nederkroppsträning och backlöpning har lyckats ge mig en icke försumbar träningsvärk i min sk "akter". Det lär INTE vara bra imorgon.... (#)
Eller kanske man kan spänna vätskebältet lit
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:43Massage kan administreras på plats i morgon. Jag brukar ha varma händer.
Massage kan administreras på plats i morgon. Jag brukar ha varma händer.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:57Tänk vad roligt det skulle vara att vara med er på morgondagens runda.
/ Korsbandsopererad i Värmland
Tänk vad roligt det skulle vara att vara med er på morgondagens runda.
/ Korsbandsopererad i Värmland
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 15:55Jag hoppar långpasset i morgon eftersom det blev ett rätt långt pass idag, 18,5 km, och det ska vara en återhämtningsvecka så i morgon kör jag max 10 km. Hoppas att ni får en riktigt härlig runda! Jag får haka på vid nästa tillfälle! Love!/Jim
Jag hoppar långpasset i morgon eftersom det blev ett rätt långt pass idag, 18,5 km, och det ska vara en återhämtningsvecka så i morgon kör jag max 10 km. Hoppas att ni får en riktigt härlig runda! Jag får haka på vid nästa tillfälle! Love!/Jim
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 16:07Tråkigt Jim..
Nu börjar det dra ihop sig. Vi hoppas på bra väder, glada miner och snygga löpsteg imorgon.
Tråkigt Jim..
Nu börjar det dra ihop sig. Vi hoppas på bra väder, glada miner och snygga löpsteg imorgon.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 16:18Jag har försökt tänka "våga vägra vinter" i några dagar men inser mer och mer att jag är en vackert-väder-joggare. Det blir ett klätterpass för mig imorgon istället och hoppas på att få träffa er framåt vårkanten när även jag vågar mig ut. Hoppas ni får e
Jag har försökt tänka "våga vägra vinter" i några dagar men inser mer och mer att jag är en vackert-väder-joggare. Det blir ett klätterpass för mig imorgon istället och hoppas på att få träffa er framåt vårkanten när även jag vågar mig ut. Hoppas ni får e