Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 14:42Tack allihopa, shit vad kul vi hade. 🙂
Härligt löparväder, härliga goa löparkompisar - vad mer kan man önska sig???? 😀
Vi sprang ju på riktigt duktigt bitvis - långpass med fartökning, är det inte så han kallar det han den där Gud (Szalkai)?
Fredrik
Tack allihopa, shit vad kul vi hade. 🙂
Härligt löparväder, härliga goa löparkompisar - vad mer kan man önska sig???? 😀
Vi sprang ju på riktigt duktigt bitvis - långpass med fartökning, är det inte så han kallar det han den där Gud (Szalkai)?
Fredrik
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 14:58Gruppbilden: http://i37.photobucket.com/albums/e86/Schnutski/langpassdoden1.jpg?t=1234101496
Länkade inte in den här för när funbeat beskär pixlar den ner på ett så vedervärdigt sätt 🙂
Gruppbilden: http://i37.photobucket.com/albums/e86/Schnutski/langpassdoden1.jpg?t=1234101496
Länkade inte in den här för när funbeat beskär pixlar den ner på ett så vedervärdigt sätt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:01Vilka var ni i 7:30-gruppen? Fredrika, Liselott och en tredje tjej va?
Vilka var ni i 7:30-gruppen? Fredrika, Liselott och en tredje tjej va?
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:26Vilken kul bild Linda!!
Peter, det stämmer! Tredje tjejen var Anne-Lie, Liselotts kompis från Östersund (tror jag det var...)
Fick ni förresten kontakt med en pigg tjej på Söder Mälarstrand, som hade rygga och (dösnygga) grå/blå/vita tights? Hon pratade
Vilken kul bild Linda!!
Peter, det stämmer! Tredje tjejen var Anne-Lie, Liselotts kompis från Östersund (tror jag det var...)
Fick ni förresten kontakt med en pigg tjej på Söder Mälarstrand, som hade rygga och (dösnygga) grå/blå/vita tights? Hon pratade
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:40Verkar ha varit trevligt som fan. 🙂
Fel sida om stan för min del tyvärr.
Verkar ha varit trevligt som fan. 🙂
Fel sida om stan för min del tyvärr.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:43Jerryfjanten.
Jerryfjanten.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:45Amenhallå - vi sprang ju innanför tullarna ju. Vaddå fel sida? Jag bor i Sundbyberg och för det här trevliga gänget skulle jag åka till Södertälje tom om det handlade om gemensam springing. 🙂
Amenhallå - vi sprang ju innanför tullarna ju. Vaddå fel sida? Jag bor i Sundbyberg och för det här trevliga gänget skulle jag åka till Södertälje tom om det handlade om gemensam springing. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 15:46Fel sida om stan?! Vi avverkade ju samtliga sidor i alla väderstreck! Söder, Kungsholmen, Norrmalm, Vasastan, Östermalm, Djurgården...
Fel sida om stan?! Vi avverkade ju samtliga sidor i alla väderstreck! Söder, Kungsholmen, Norrmalm, Vasastan, Östermalm, Djurgården...
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 16:01Om det blir någon nästa gång så kanske jag vågar nästla mig in iert gäng! 🙂
Om det blir någon nästa gång så kanske jag vågar nästla mig in iert gäng! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 16:06Vi kommer göra om det Ann och klart att du vågar! 🙂
Vi kommer göra om det Ann och klart att du vågar! 🙂