Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 16:09Gud vad duktiga! Jag hade ju tänkt, men av olika skäl lät jag bli. Men jag var ute och gick på djurgårn och längs med Liljevalchs så mötte jag 7.30-gänget! Då blev jag väldans avis. Mitt sällskap sa: var det så du skulle ha sprungit och då insåg jag att j
Gud vad duktiga! Jag hade ju tänkt, men av olika skäl lät jag bli. Men jag var ute och gick på djurgårn och längs med Liljevalchs så mötte jag 7.30-gänget! Då blev jag väldans avis. Mitt sällskap sa: var det så du skulle ha sprungit och då insåg jag att j
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 16:30Åååååhhh vad synd Mika!! Du skulle ha hojtat 🙂
Åååååhhh vad synd Mika!! Du skulle ha hojtat 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 16:33Fast jag fattade det inte förrän försent!
Fast jag fattade det inte förrän försent!
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 17:06Tack för trevligt arrangemang och allihopa för sällskap både under och efter löpet. Jag skulle inte ha något emot att göra det här till en vana. Kul också med en gruppbild där alla ser pigga och glada ut.
Tack för trevligt arrangemang och allihopa för sällskap både under och efter löpet. Jag skulle inte ha något emot att göra det här till en vana. Kul också med en gruppbild där alla ser pigga och glada ut.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 17:16Jag startade en grupp facebook. Gå med!
Jag startade en grupp facebook. Gå med!
Quote from Therese Linner on 8 February 2009, 17:17Tack för idag! Och jösses vad skönt med bastu...
Tack för idag! Och jösses vad skönt med bastu...
Quote from Therese Linner on 8 February 2009, 17:17Sonik: Och vad heter gruppen...?
Sonik: Och vad heter gruppen...?
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 17:18Jag har inte Facebook? 🙁 Vad är skillnaden mot att ha en grupp här???
Jag har inte Facebook? 🙁 Vad är skillnaden mot att ha en grupp här???
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 17:19Facebook säljer dig till andra företag!
Facebook säljer dig till andra företag!
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 17:44Jag är jättenöjd med vår/min prestation. 6min/km tempot var precis vad jag klarade av. Mina ben är mosiga nu. Annars tyckte jag att vi klarade oss bra ifrån halka, springa fel, cyklister och regn. Nu blir det nya tag nästa vecka med ytterligare framgångar
Jag är jättenöjd med vår/min prestation. 6min/km tempot var precis vad jag klarade av. Mina ben är mosiga nu. Annars tyckte jag att vi klarade oss bra ifrån halka, springa fel, cyklister och regn. Nu blir det nya tag nästa vecka med ytterligare framgångar