Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kjell, Det kan nog vara bra att skriva att startlistan är fulltecknad och man får då springa lite i egen regi..

Jag blev nog mer sliten än vad jag trodde av passet. Somnade som en liten bebis i TV-soffan vid 4-tiden... Hör inte till vanligheterna 🙂

Fulltecknad..?????....Kolla med Lena för den tjejen har förmågan att utöka/bredda å göra alla glada. (Säg bara att det inte är jag som lovat någe.)??!! Skulle vilja se henne säga NEJ till någon som kommer till Råsta Sjön för att springa...hehehehehe.//Kje

Kjell, Det är dessutom hur många som helst som står på reservlistan. Visst får alla vara med och springa, det är ju fri mark. Men man får tex köra sin varvsräkning själv osv 🙂
Jag kommer förbi och springer några varv med er om vädret är roligt..

Gruppen heter långpassdöden

Jag har precis pratat med Micke, min polare som var med och promenerade så nu kan jag meddela att det gick bra för promenadgruppen. De har tydligen snackat om det gamla vanliga, dumma chefer, IT, Djingis Khan osv. Så han hade kul trots att han avslutade M

höhö, "hur det gick för promenadgruppen" ... döööö, vart får jag allt ifrån

😀

Men käre Sonik å då....den heter ju faktiskt Långpassdöden Nr 1....å det vi just nu håller på med är Nr 2 eller kanske rättare sagt Nr 1 B...ja nu blev oxså jag så där förvirrad som jag alltid brukar bli inför melodifestivalen eller träningspassen....ska

Hojtar lite högre den här gången: Varför lämnar ni FB och flyttar till dumma Facebook? 🙁 Går väl bra med en grupp här?

Vi finns på båda ställena. Jag hade verkligen velat vara med idag, men det gick inte. Och i och med att man är med på facebook, så ser andra kompisar att man är med i både Puls, funbeat och nu Långpassdöden! Och vem vet, man kanske får med sig några andr