Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 12:04Fötter har inget kön. Möjligtvis genus.
Fötter har inget kön. Möjligtvis genus.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:06Jaha, var det fötterna som vill ägna sig åt freds- och miljöarbete, ycker om barn för att de är framtiden, och ogillar orättvisor!
Insiktsfulla fötter du har 🙂
Jaha, var det fötterna som vill ägna sig åt freds- och miljöarbete, ycker om barn för att de är framtiden, och ogillar orättvisor!
Insiktsfulla fötter du har 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 20:39Sluta tjata på Arrakk N om hennes könstillhörighet å liknande...Det handlar väl om tår och ibland tårar när det riktigt skiter sig...Kolla istället in alla dom otroliga fossingarna som vi sett paradera framför oss...å så försök ge tårna ett ansikte i er e
Sluta tjata på Arrakk N om hennes könstillhörighet å liknande...Det handlar väl om tår och ibland tårar när det riktigt skiter sig...Kolla istället in alla dom otroliga fossingarna som vi sett paradera framför oss...å så försök ge tårna ett ansikte i er e
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 21:22Hos mig är också 2:an längre, ca 0.5 cm, än stortån. Inga blånaglar längre. Klipper nageln så kort det bara går. Tåstackarna är så härdade av löpning nu att jag har en praktisk förhårdnad framåt som tar hand om stötarna. Fast visst är jag öm efter ett lån
Hos mig är också 2:an längre, ca 0.5 cm, än stortån. Inga blånaglar längre. Klipper nageln så kort det bara går. Tåstackarna är så härdade av löpning nu att jag har en praktisk förhårdnad framåt som tar hand om stötarna. Fast visst är jag öm efter ett lån