Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 16:49Man får bara inte glömma bort att alla har inte lika stabila magar och "if you tta you tta " sedan spelar det ingen roll hur många miljoner år av utveckling som ligger bakom.
Vidare är det ett nybörjarproblem som för det mesta rättar till sig ganska sna
Man får bara inte glömma bort att alla har inte lika stabila magar och "if you tta you tta " sedan spelar det ingen roll hur många miljoner år av utveckling som ligger bakom.
Vidare är det ett nybörjarproblem som för det mesta rättar till sig ganska sna
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:24Vilket roligt ämne ni har dragit igång, men det är inte så roligt när man drabbas, för mig har skogen varit räddningen många gånger:-(
Vilket roligt ämne ni har dragit igång, men det är inte så roligt när man drabbas, för mig har skogen varit räddningen många gånger:-(
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 17:26Mjo, men är man naturligt risig i magen (utan att veta varför) är det inte konstigt om det blir värre om man sticker ut och kutar 2 mil.
Mjo, men är man naturligt risig i magen (utan att veta varför) är det inte konstigt om det blir värre om man sticker ut och kutar 2 mil.
Quote from Urban Nilsson on 16 January 2010, 18:23>Vidare är det ett nybörjarproblem som för det mesta rättar till sig ganska snabbt.
Vad skönt! Då kommer det snart gå över för mig snart då. Jag har ju sprungit i 5 år med det nu.
>Vidare är det ett nybörjarproblem som för det mesta rättar till sig ganska snabbt.
Vad skönt! Då kommer det snart gå över för mig snart då. Jag har ju sprungit i 5 år med det nu.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 21:12Ska vi märka ord så sa jag i samma inlägg också:
"Man får bara inte glömma bort att alla har inte lika stabila magar"
Att du sedan fortfarande har dessa problem är ju bara tråkigt men visar kanske på att du skulle satsat på en annan idrott eller leva m
Ska vi märka ord så sa jag i samma inlägg också:
"Man får bara inte glömma bort att alla har inte lika stabila magar"
Att du sedan fortfarande har dessa problem är ju bara tråkigt men visar kanske på att du skulle satsat på en annan idrott eller leva m
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 00:20I perioder så brukar min mage kunna vara riktigt kass i samband med löpning. Blir alltså akut skitnödig. Väldigt väldigt sällan problem med magen när jag inte springer.
Kanske att man håller på med fel idrott som mange säger. 🙂
Har liksom Daniel hållt
I perioder så brukar min mage kunna vara riktigt kass i samband med löpning. Blir alltså akut skitnödig. Väldigt väldigt sällan problem med magen när jag inte springer.
Kanske att man håller på med fel idrott som mange säger. 🙂
Har liksom Daniel hållt
Quote from Bjarne Lewin on 17 January 2010, 15:56Behöver jag så brukar jag äta och sen ge mig direkt ut och springa. Ett urpraktiskt och enkelt sätt att ta hand om ev förstoppning (H) Det gäller ju förståss att välja en runda med lämpliga buskar...
Äter jag bara inte för nära inpå så brukar det inte st
Behöver jag så brukar jag äta och sen ge mig direkt ut och springa. Ett urpraktiskt och enkelt sätt att ta hand om ev förstoppning (H) Det gäller ju förståss att välja en runda med lämpliga buskar...
Äter jag bara inte för nära inpå så brukar det inte st
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 16:17Håller med Börje, svart kaffe och sen en stund på toa innan turen. Lite tvång kan behövas ibland. Tycker man det är tråkigt att sitta där så kan man ju ha på sej pulsmätaren och kolla hur lågt man kan komma.
Håller med Börje, svart kaffe och sen en stund på toa innan turen. Lite tvång kan behövas ibland. Tycker man det är tråkigt att sitta där så kan man ju ha på sej pulsmätaren och kolla hur lågt man kan komma.
Quote from Urban Nilsson on 17 January 2010, 19:11Jag håller på med rätt sport så jag skiter i det 😀
Ja, Andreas. Dags att lägga ner nu va? 😉
Jag håller på med rätt sport så jag skiter i det 😀
Ja, Andreas. Dags att lägga ner nu va? 😉
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 19:15Hihi nu var du vitsig.
Hihi nu var du vitsig.