Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöp(ar)mage
You need to log in to create posts and topics.

Man får bara inte glömma bort att alla har inte lika stabila magar och "if you tta you tta " sedan spelar det ingen roll hur många miljoner år av utveckling som ligger bakom.

Vidare är det ett nybörjarproblem som för det mesta rättar till sig ganska sna

Vilket roligt ämne ni har dragit igång, men det är inte så roligt när man drabbas, för mig har skogen varit räddningen många gånger:-(

Mjo, men är man naturligt risig i magen (utan att veta varför) är det inte konstigt om det blir värre om man sticker ut och kutar 2 mil.

>Vidare är det ett nybörjarproblem som för det mesta rättar till sig ganska snabbt.

Vad skönt! Då kommer det snart gå över för mig snart då. Jag har ju sprungit i 5 år med det nu.

Ska vi märka ord så sa jag i samma inlägg också:

"Man får bara inte glömma bort att alla har inte lika stabila magar"

Att du sedan fortfarande har dessa problem är ju bara tråkigt men visar kanske på att du skulle satsat på en annan idrott eller leva m

I perioder så brukar min mage kunna vara riktigt kass i samband med löpning. Blir alltså akut skitnödig. Väldigt väldigt sällan problem med magen när jag inte springer.

Kanske att man håller på med fel idrott som mange säger. 🙂

Har liksom Daniel hållt

Behöver jag så brukar jag äta och sen ge mig direkt ut och springa. Ett urpraktiskt och enkelt sätt att ta hand om ev förstoppning (H) Det gäller ju förståss att välja en runda med lämpliga buskar...

Äter jag bara inte för nära inpå så brukar det inte st

Håller med Börje, svart kaffe och sen en stund på toa innan turen. Lite tvång kan behövas ibland. Tycker man det är tråkigt att sitta där så kan man ju ha på sej pulsmätaren och kolla hur lågt man kan komma.

Jag håller på med rätt sport så jag skiter i det 😀

Ja, Andreas. Dags att lägga ner nu va? 😉

Hihi nu var du vitsig.