Quote from Elias Engqvist on 18 January 2010, 13:40En annan vits i samma ämne:
"Jag har ett hål i ryggen! Men det sitter så långt ner så det skiter jag i"
En annan vits i samma ämne:
"Jag har ett hål i ryggen! Men det sitter så långt ner så det skiter jag i"
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 14:15Ett annat tips är att röra på sig genom att t.ex gå en en halvtimme/timme innan för att få igång systemet. Behöver inte nödvändigtvis var långt, kan hjälpa beroende på vad som orsakar problemet.
Ett annat tips är att röra på sig genom att t.ex gå en en halvtimme/timme innan för att få igång systemet. Behöver inte nödvändigtvis var långt, kan hjälpa beroende på vad som orsakar problemet.
Quote from Urban Nilsson on 18 January 2010, 14:17Apropå den bilden med killen som skitit på sig under göteborgsvarvet. Vilken jäkla snubbe! Hur grym som helst! Att fullfölja på en bra tid efter den händelsen. Då ger man ALLT! Struntar i all prestige och bara kutar vidare. Vilken kämparglöd!
Han har sta
Apropå den bilden med killen som skitit på sig under göteborgsvarvet. Vilken jäkla snubbe! Hur grym som helst! Att fullfölja på en bra tid efter den händelsen. Då ger man ALLT! Struntar i all prestige och bara kutar vidare. Vilken kämparglöd!
Han har sta
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 14:48Människan har sprungit i alla tider så att många har blivit dåliga av att dom springer.
Är nog snarare kosten eller skiten som dom blandar i kosten numera så att det ska hålla i evighet.
Har man blivit skitnödig några pass på raken så sätter det sig säk
Människan har sprungit i alla tider så att många har blivit dåliga av att dom springer.
Är nog snarare kosten eller skiten som dom blandar i kosten numera så att det ska hålla i evighet.
Har man blivit skitnödig några pass på raken så sätter det sig säk
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 15:05Han med 26 på bröstet sprang in på 1:07.08.
2009. Näst bäste svensk.
Göteborgsvarvet.Bland annat.
Han med 26 på bröstet sprang in på 1:07.08.
2009. Näst bäste svensk.
Göteborgsvarvet.
Bland annat.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 15:05@ Dan K: intressant att påstå att tillsatserna är problemet. Några bevis?
Det kan ju vara så att förtjockningsmedlet inte håller ihop i magen och när det bryts ned blir man lös... just kidding 🙂
Om bra mat utan tillsatser funkar så är jag ett bevis. H
@ Dan K: intressant att påstå att tillsatserna är problemet. Några bevis?
Det kan ju vara så att förtjockningsmedlet inte håller ihop i magen och när det bryts ned blir man lös... just kidding 🙂
Om bra mat utan tillsatser funkar så är jag ett bevis. H
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 15:30Det är mycket möjligt att människan har sprungit i alla tider, men människan har högst troligtvis också haft problem med magen i alla tider. Så att allt handlar om dålig kost köper jag inte rakt av.
Det är mycket möjligt att människan har sprungit i alla tider, men människan har högst troligtvis också haft problem med magen i alla tider. Så att allt handlar om dålig kost köper jag inte rakt av.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 15:34Är det OK att springa omkring och fjärta under ett maraton? Eftersom jag är så barnslig skulle jag asgarva om nån annan gjorde det. Det skulle störa min rytm om inte annat.
Är det OK att springa omkring och fjärta under ett maraton? Eftersom jag är så barnslig skulle jag asgarva om nån annan gjorde det. Det skulle störa min rytm om inte annat.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 15:40Kommentar från en (kvinnlig) kollega på jobbet:
Outvecklad bäckenbottenmuskulatur kan påverka även 3:an. Motverkas genom knipövningar. Män glömmer ofta bort detta.
Kommentar från en (kvinnlig) kollega på jobbet:
Outvecklad bäckenbottenmuskulatur kan påverka även 3:an. Motverkas genom knipövningar. Män glömmer ofta bort detta.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 17:16Har provat "immodium plus" några gånger och så vitt jag har märkt så fungerar det rätt bra
Förresten - hittade en gammal tråd på samma ämne
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=426478
Har provat "immodium plus" några gånger och så vitt jag har märkt så fungerar det rätt bra
Förresten - hittade en gammal tråd på samma ämne
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=426478