Quote from Emma Sjöberg on 13 March 2007, 13:54Jag funderar över det där med att vissa pass är kvalitéts pass och andra är... inte kvalitétspass eller??
ALLA mina löparrundor är kvalitétspass oavsett innehåll! Därför att de för in en hög kvalitét på mej o min träning!
Jag blir liksom skitstolt över a
Jag funderar över det där med att vissa pass är kvalitéts pass och andra är... inte kvalitétspass eller??
ALLA mina löparrundor är kvalitétspass oavsett innehåll! Därför att de för in en hög kvalitét på mej o min träning!
Jag blir liksom skitstolt över a
Quote from Funbeat user on 13 March 2007, 14:00Kanske handlar om att man fokuserar MER på kalitet än kvantitet i vissa fall???
Kanske handlar om att man fokuserar MER på kalitet än kvantitet i vissa fall???
Quote from Urban Nilsson on 13 March 2007, 14:03>Jag brukar skylla på att jag har väldigt korta ben (oproportionerliga enligt en gyminstruktör jag träffade på ett gym) och därför springer mycket långsammare än en med långa smala ben
Mimmi, ju längre man springer desto bättre är det med korta ben (och
>Jag brukar skylla på att jag har väldigt korta ben (oproportionerliga enligt en gyminstruktör jag träffade på ett gym) och därför springer mycket långsammare än en med långa smala ben
Mimmi, ju längre man springer desto bättre är det med korta ben (och
Quote from Funbeat user on 13 March 2007, 14:45Mela
Sorry, jag var bara tvungen att få ur mig lite irritation över artikeln 🙂
Angående tidningens målgrupp så är det denna gång de som nappat på att betala för två tidningar (á 39sek) och få en löparjacka från newline, av vilka en är min fru 🙂
ED
Mela
Sorry, jag var bara tvungen att få ur mig lite irritation över artikeln 🙂
Angående tidningens målgrupp så är det denna gång de som nappat på att betala för två tidningar (á 39sek) och få en löparjacka från newline, av vilka en är min fru 🙂
ED
Quote from Linnea Persson on 13 March 2007, 16:55Daniel, men då ligger det nåt i mina tankebanor då i alla fall, bara att det jag tycker är rysligt fort kanske är ett rätt så normalt löpartempo...
Känns bra att veta att jag har rätt längd för långlopp i alla fall, kort (1.62) och om jag lade lite mer
Daniel, men då ligger det nåt i mina tankebanor då i alla fall, bara att det jag tycker är rysligt fort kanske är ett rätt så normalt löpartempo...
Känns bra att veta att jag har rätt längd för långlopp i alla fall, kort (1.62) och om jag lade lite mer
Quote from Funbeat user on 13 March 2007, 19:53Jag har fått ett intervallschema av min tränare som funkar bra för mej. Det kör jag 1 gång i veckan i ca 5 km:
Efter uppvärmning så springer jag i en ökande hastighet från 13 till 16 km/tim i två minuter. Därefter saktar jag ner och går i 6 km/tim och pu
Jag har fått ett intervallschema av min tränare som funkar bra för mej. Det kör jag 1 gång i veckan i ca 5 km:
Efter uppvärmning så springer jag i en ökande hastighet från 13 till 16 km/tim i två minuter. Därefter saktar jag ner och går i 6 km/tim och pu