Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpa/Spinna-ben
You need to log in to create posts and topics.

Ha ha, sorry Britta, det va inte meningen att kalla dig vid helt fel namn! Nu har tråden spårat ur totalt p.g.a. mig och jag funderar på att sluta skriva inlägg för en tid framöver ;).

Nej Anne Mari- Läser alltid dina inlägg med intresse.. Du är kul och inspirerande med din coola positiva attityd.. Dont stop (H)

Nejnejnej, Anne Mari!!! Tack vare Dig får man både skratta och fundera...och fundera igen över hur det eg står till med läskunnigheten och namn! 😉 Vill minnas att Du brukar kalla Andreas Andersson för Anders...

"Även solen har sina prickar"...eller var

Oj oj oj. Inte ens med smiley funkade den ironin så ni måste ju gilla mig skarpt :D. Woooohooooo va kul! Satt och surade över lite allt möjligt men nu kommer jag inte ens ihåg vad det handlade om (L)!

Älskar er tillbaka (H:)!!!

Och angående Anders så beror det nog på att jag har tre Anders i min närmsta krets och på mitt förra jobb hade vi så många Anders att jag inte visste vare sig fram eller bak... jag har vant mig så vid det namnet och tycker det är så fiiiiint att jag bara

Haha..det är lugnt hörrni! Det är inte första gången något felaktigt förlänger mitt namn till Birgitta 🙂 Men okej,okej..alltid lika kul att ni är så taggade på att svara! (t+)

David: Får man knäskador av kalciumbrist?

Och, AM, jag vill bara säga att jag uppskattar också dina inlägg, det var bara min felfinnar-gen som inte kunde hålla sig i styr!

Daniel: Jag är inte ortoped utan har sett i reklam att mjölk ger starka ben med käckt hoppande kändisar..
Det var kanske fel i reklamen.

Anne Mari; "Oj oj oj. Inte ens med smiley funkade den ironin så ni måste ju gilla mig skarpt".

Helt rätt uppfattat...vill minnas också att Du härstammar från Slovenien..här har Du en landsmannina! 🙂 *fy, så OT*