Quote from Urban Nilsson on 24 March 2008, 21:03David: Astronauter får i sig kalcium men lider av benskörhet när de landar pga avsaknaden av belastning (från gravitationen då). Jag tror att två komponenter behövs: kalcium (från t ex mjölk eller broccoli) och belastning (som man får av löpning).
Du ska
David: Astronauter får i sig kalcium men lider av benskörhet när de landar pga avsaknaden av belastning (från gravitationen då). Jag tror att två komponenter behövs: kalcium (från t ex mjölk eller broccoli) och belastning (som man får av löpning).
Du ska
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 21:06Då finns det inte Bregottkossor?
Då finns det inte Bregottkossor?
Quote from Urban Nilsson on 24 March 2008, 21:18David: Ring tv4. De har en tittarombudsman som kan hjälpa dig med vilken reklam som verkar rimlig eller inte 😉
David: Ring tv4. De har en tittarombudsman som kan hjälpa dig med vilken reklam som verkar rimlig eller inte 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 21:26Helt OT så måste jag faktist informera om att jag har rötter i Makedonien och Finland :D.
Helt OT så måste jag faktist informera om att jag har rötter i Makedonien och Finland :D.
Quote from Catharina Brattlin on 24 March 2008, 21:28Jaha, jaja...man kan inte alltid ha rätt! 🙂
Jaha, jaja...man kan inte alltid ha rätt! 🙂