Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpar-appar!?
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte om du har Android eller iPhone men en sökning på "interval timer" på Android Market gav flera träffar som kanske skulle vara intressanta. 😀 Vet inte vad du letar efter mer specikt, men där finns Tabata-timers och allt möjligt!

Samma i AppStore!

Åh tack Annelie - PRECIS den hjälp jag behövde! Suveränt!

Löparapp med gott syfte - den skänker vatten:

http://www.runnersworld.se/artiklar/mobil-app-gor-lopning-till-vatten.htm
(t+)

Jag använder Nike+ och har då en sensor på skon. Har inte nikeskor utan ett par asics, men har pillat lite med gladpack och vips så sitter sensorn i skosnörena på skon 🙂

Jag tycker att appen funkar bra, samlar all data, längden går att kalibrera även om

Springer jag med RunKeeper räknar den fel så in i vassen medan Garmin stämmer bra överens med vad som är utmätt på stället.

Jag kör med en app som heter ultra timer när jag tränar intervall, till iphone.

Jag har en HIIT-app som heter just HIIT som fungerar bra. Den rekommenderar jag för intervaller. HIIT (High Intensity Interval Training) fokuserar mest på korta intervaller men fungerar även med längre.

Annars är jag fan av Endomondo som jag böt till eft

Någon som provat adidas micoach? Hittade den idag och funderar på att ladda ner den. De (få) som hade provat och kommenterat gillade den iallafall.

Jag kör endomondo, den har allt jag behöver. Jag kommer använda den tills funbeatappen för android funkar som den är tänkt.