Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 15:02De skulle kunna lösa det med en Lite-version som man sedan kan låsa upp med en kod. Men som sagt har jag ju ingen aning.
De skulle kunna lösa det med en Lite-version som man sedan kan låsa upp med en kod. Men som sagt har jag ju ingen aning.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 20:44Mapmyfitness trodde jag skulle va kul med live tracking och allt men på min wildfire kunde jag inte se fälten för tempo och sånt för rutorna där det står var helt off - tror det har med att wildfirens skärmupplösning är annorlunda.
Nån som vet om nån av
Mapmyfitness trodde jag skulle va kul med live tracking och allt men på min wildfire kunde jag inte se fälten för tempo och sånt för rutorna där det står var helt off - tror det har med att wildfirens skärmupplösning är annorlunda.
Nån som vet om nån av
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 08:48Är det ingen som tycker det är jobbigt att ha telefonen med sig under löpträning. Finns det något smidigt sätt att fästa den på? Jag kör fortfarande med gps-klocka och mp3-spelare, men hade varit klart smidigare att ha allt-i-ett nu när det finns konkurre
Är det ingen som tycker det är jobbigt att ha telefonen med sig under löpträning. Finns det något smidigt sätt att fästa den på? Jag kör fortfarande med gps-klocka och mp3-spelare, men hade varit klart smidigare att ha allt-i-ett nu när det finns konkurre
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 09:41http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/vaskor-och-skydd/apple/belkin-iphonedualfitarmband/156012.4513/
Tycker jag funkar bra, nu är just den modellen inte vattentät utan bara vattenresistent så skulle inte använda den i ösregn. Finns v
Tycker jag funkar bra, nu är just den modellen inte vattentät utan bara vattenresistent så skulle inte använda den i ösregn. Finns v
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:17Jag kör fryspåse och stoppar ner mobben i den lilla fickan bak på tajtsen. Jag har inget behov av musik dock.
Jag kör fryspåse och stoppar ner mobben i den lilla fickan bak på tajtsen. Jag har inget behov av musik dock.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:57Köpte just Wahoo Run Pack som har 10% rabatt till 31/10 med kod ABV1031 ($128 med frakt)
http://www.wahoofitness.com/Products/Wahoo-Fitness-Wahoo-RunGym-Pack.aspPulsband + dongel för Iphone som med ANT+ funkar med en hel uppsjö appar. FR610 lämnar jag t
Köpte just Wahoo Run Pack som har 10% rabatt till 31/10 med kod ABV1031 ($128 med frakt)
http://www.wahoofitness.com/Products/Wahoo-Fitness-Wahoo-RunGym-Pack.asp
Pulsband + dongel för Iphone som med ANT+ funkar med en hel uppsjö appar. FR610 lämnar jag t
Quote from Funbeat user on 25 December 2013, 13:59I Runmeter är det lätt att göra egna intervallprogram, särskilt på tid. Jag är inte säker på GPS-funktionen alla gånger om man vill göra intervaller med distanser.
Tycker dessutom Runmeter har behagligare speakerröster (Rachel) än Runkeeper som jag valde
I Runmeter är det lätt att göra egna intervallprogram, särskilt på tid. Jag är inte säker på GPS-funktionen alla gånger om man vill göra intervaller med distanser.
Tycker dessutom Runmeter har behagligare speakerröster (Rachel) än Runkeeper som jag valde