Quote from Guest on 1 March 2011, 18:48Hej jag och min flickvänn hade tänkt att vara lite duktiga under semestern och hyra en stuga och köra löpträning 🙂
Nu undrar jag lite vart de bästa platserna för att ta en löpar semester i sverige är?
Mvh Andreas
Hej jag och min flickvänn hade tänkt att vara lite duktiga under semestern och hyra en stuga och köra löpträning 🙂
Nu undrar jag lite vart de bästa platserna för att ta en löpar semester i sverige är?
Mvh Andreas
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 18:58Jag hade ju spontant sagt: fjällen!
Men jag har egentligen ingen aning.
Jag hade ju spontant sagt: fjällen!
Men jag har egentligen ingen aning.
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 19:01Nånstans norrut betyder massor av ödsliga vägar och stigar, vacker natur, lite trafik, finfina backar...jag håller med Anna!
Nånstans norrut betyder massor av ödsliga vägar och stigar, vacker natur, lite trafik, finfina backar...jag håller med Anna!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:03Ett av de bästa ställena är Mora.
Kolla in några av mina löprundor här:
http://www.moraoutdoor.se/index.php/leder/c/loepning/
Alla rundor är fint uppmärkta och det finns längder och underlag för alla.
Ett av de bästa ställena är Mora.
Kolla in några av mina löprundor här:
http://www.moraoutdoor.se/index.php/leder/c/loepning/
Alla rundor är fint uppmärkta och det finns längder och underlag för alla.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:06Åre / Abisko osv osv
Åre / Abisko osv osv
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:07Jag skulle just skriva Moratrakten, men Jonas hann före. Två röster på Mora, alltså! (H:)
Tillägg: I Mora finns inte bara finfina möjligheter till löpträning med allt från Prästholmens löparbana, olika uppmärkta spår och leder till backträning i Gesundab
Jag skulle just skriva Moratrakten, men Jonas hann före. Två röster på Mora, alltså! (H:)
Tillägg: I Mora finns inte bara finfina möjligheter till löpträning med allt från Prästholmens löparbana, olika uppmärkta spår och leder till backträning i Gesundab
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 19:09Abisko/Björkliden är ett bra ställe om man vill ha lite höjdmeter också!
Abisko/Björkliden är ett bra ställe om man vill ha lite höjdmeter också!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:16Håller oxå på Abisko/Björkliden
Håller oxå på Abisko/Björkliden
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:40Gotland! Myggfritt...
Gotland! Myggfritt...
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:40Vill ni åka söderut kan jag rekommendera Österlen, vacker natur, havet - stränder att löpa på samt hyfsat kuperat. 🙂
Vill ni åka söderut kan jag rekommendera Österlen, vacker natur, havet - stränder att löpa på samt hyfsat kuperat. 🙂