Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpar semester i Sverige!
You need to log in to create posts and topics.

Jag röstar två gånger på Mora och en på Gotland.
*låtsas att det här är ett TV-program*

Jag röstar 9.7 ggr på Björkliden, 3.14 ggr på Mora/Orsa och 15ggr på Österlen och 13 ggr på Gotland och så säger jag stjärnstopp!

Off Topic -> Christer: (men eftersom jag är en stjärndam så kan du inte stoppa de fem som finns i min egen stjärnbild, pilutta diiiig)

On Topic -> trådskaparen: Trakterna kring Siljan ärockså nice, nu när jag tänker efter!

Hemliga-gubben där....!!?
Vernoscht bor ni..????(Månkarboiska för "Var nånstans".....ehe...
Bor ni i Duved typ så är väl inte Åre nått bra förslag...
Finfina ställen finns det ju lite längre söderut till ex i Norduppland....kolla in valören där är mitt ti

Om man vill ha kallvatten och skog, Domsand (vid Vättern). Vi bodde i en skidåknings-stuga på en camping för några år sedan (en bit till sjön men det var fint ändå) där de hade torkrum pga. mycket friluftsliv/skidåkning. Det är väl en av de saker man sakn

Låter som man kanske skulle ta sig till Mora i sommar. Man kan ju springa Vasaloppet:-)

http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/loppen/sommarvecka/vasastafetten

Stockholm har landets finaste löpstråk. Bra markservice överallt och fina kommunikationer. Perfekt utgångspunkt för att springa Roslagsleden och Sörmlandsleden. Nackdelen är väl att stugpriserna är lite höga.

Förstås är Ni ALLA välkomna till Mora! 🙂

Tack för alla fin fina tips :-).

Nu har vi massor att välja mellan