Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:53Jag röstar två gånger på Mora och en på Gotland.
*låtsas att det här är ett TV-program*
Jag röstar två gånger på Mora och en på Gotland.
*låtsas att det här är ett TV-program*
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 19:55Jag röstar 9.7 ggr på Björkliden, 3.14 ggr på Mora/Orsa och 15ggr på Österlen och 13 ggr på Gotland och så säger jag stjärnstopp!
Jag röstar 9.7 ggr på Björkliden, 3.14 ggr på Mora/Orsa och 15ggr på Österlen och 13 ggr på Gotland och så säger jag stjärnstopp!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:57Off Topic -> Christer: (men eftersom jag är en stjärndam så kan du inte stoppa de fem som finns i min egen stjärnbild, pilutta diiiig)
On Topic -> trådskaparen: Trakterna kring Siljan ärockså nice, nu när jag tänker efter!
Off Topic -> Christer: (men eftersom jag är en stjärndam så kan du inte stoppa de fem som finns i min egen stjärnbild, pilutta diiiig)
On Topic -> trådskaparen: Trakterna kring Siljan ärockså nice, nu när jag tänker efter!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:29Hemliga-gubben där....!!?
Vernoscht bor ni..????(Månkarboiska för "Var nånstans".....ehe...
Bor ni i Duved typ så är väl inte Åre nått bra förslag...
Finfina ställen finns det ju lite längre söderut till ex i Norduppland....kolla in valören där är mitt ti
Hemliga-gubben där....!!?
Vernoscht bor ni..????(Månkarboiska för "Var nånstans".....ehe...
Bor ni i Duved typ så är väl inte Åre nått bra förslag...
Finfina ställen finns det ju lite längre söderut till ex i Norduppland....kolla in valören där är mitt ti
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:36Om man vill ha kallvatten och skog, Domsand (vid Vättern). Vi bodde i en skidåknings-stuga på en camping för några år sedan (en bit till sjön men det var fint ändå) där de hade torkrum pga. mycket friluftsliv/skidåkning. Det är väl en av de saker man sakn
Om man vill ha kallvatten och skog, Domsand (vid Vättern). Vi bodde i en skidåknings-stuga på en camping för några år sedan (en bit till sjön men det var fint ändå) där de hade torkrum pga. mycket friluftsliv/skidåkning. Det är väl en av de saker man sakn
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:39Låter som man kanske skulle ta sig till Mora i sommar. Man kan ju springa Vasaloppet:-)
Låter som man kanske skulle ta sig till Mora i sommar. Man kan ju springa Vasaloppet:-)
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 20:40http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/loppen/sommarvecka/vasastafetten
http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/loppen/sommarvecka/vasastafetten
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:40Stockholm har landets finaste löpstråk. Bra markservice överallt och fina kommunikationer. Perfekt utgångspunkt för att springa Roslagsleden och Sörmlandsleden. Nackdelen är väl att stugpriserna är lite höga.
Stockholm har landets finaste löpstråk. Bra markservice överallt och fina kommunikationer. Perfekt utgångspunkt för att springa Roslagsleden och Sörmlandsleden. Nackdelen är väl att stugpriserna är lite höga.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:03Förstås är Ni ALLA välkomna till Mora! 🙂
Förstås är Ni ALLA välkomna till Mora! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:04Tack för alla fin fina tips :-).
Nu har vi massor att välja mellan
Tack för alla fin fina tips :-).
Nu har vi massor att välja mellan