Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:06Vad slår en skånsk bokskog?
Vad slår en skånsk bokskog?
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:06Ehhhhh.....typ ett som jag ser det.....Syltkrukans semestergård....ehe....
Ehhhhh.....typ ett som jag ser det.....Syltkrukans semestergård....ehe....
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:07Vasastafetten och 19 km stavgång kanske man skulle prova på.
Vasastafetten och 19 km stavgång kanske man skulle prova på.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:44Jag och några kompisar funderar på att testa Säfsen
Jag och några kompisar funderar på att testa Säfsen
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:52Varför inte bo på vandrarhem...t.ex. i Sylarna? Fast då får man springa dit...
Det är härlig natur och härlig löpning där i Jämtlandsfjällen.
Vi har sprungit mellan stugorna. Köpt kost och logi...ca 6 kg i ryggan...ca 30 km om dagen, uppdelat på fm + em
Varför inte bo på vandrarhem...t.ex. i Sylarna? Fast då får man springa dit...
Det är härlig natur och härlig löpning där i Jämtlandsfjällen.
Vi har sprungit mellan stugorna. Köpt kost och logi...ca 6 kg i ryggan...ca 30 km om dagen, uppdelat på fm + em
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:00Jag hade satsat på Vålådalen.
Jag hade satsat på Vålådalen.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:00Röstar på Skåne. Så litet att det är löpavstånd till allt och så varierat landskap; bokskog, åsar, stränder, kullar , djungel,...
Röstar på Skåne. Så litet att det är löpavstånd till allt och så varierat landskap; bokskog, åsar, stränder, kullar , djungel,...
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 19:32Höga kusten, bra puls/backträning samt vacker natur. Billigt boende jämnfört med större sommarturistorter.
Höga kusten, bra puls/backträning samt vacker natur. Billigt boende jämnfört med större sommarturistorter.
Quote from Fernanda Zei on 3 March 2011, 10:38Åstol.
Åstol.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 16:25Jag rekommenderar inte Vellinge kommun iaf, ute vid kusten. När jag kommer hem därifrån tycker jag Öschötaslätten är jobbig (H).
Borde nog köra mer intervaller då.
Jag rekommenderar inte Vellinge kommun iaf, ute vid kusten. När jag kommer hem därifrån tycker jag Öschötaslätten är jobbig (H).
Borde nog köra mer intervaller då.