Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:21Var ju tvungen att testa..
Laddade ner appen och reggade ett konto på jogg.se men när jag efter ett cykelpass försökte kolla min träningsdagbok möttes jag av:"Trots omfattande testning har tyvärr ett fel inträffat. Ett e-postmeddelande om felet har skic
Var ju tvungen att testa..
Laddade ner appen och reggade ett konto på jogg.se men när jag efter ett cykelpass försökte kolla min träningsdagbok möttes jag av:
"Trots omfattande testning har tyvärr ett fel inträffat. Ett e-postmeddelande om felet har skic
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 08:48Bra!
Tack Olle.
Bra!
Tack Olle.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 12:05Har provat ett antal olika appar i min iPhone och den enda jag är riktigt nöjd med är MotionX som faktiskt gör så mycke mer än bara spårar din löpning, promenad.
Förutom alla funktioner för att spåra din runda så ser du elevation för hela rundan, medelha
Har provat ett antal olika appar i min iPhone och den enda jag är riktigt nöjd med är MotionX som faktiskt gör så mycke mer än bara spårar din löpning, promenad.
Förutom alla funktioner för att spåra din runda så ser du elevation för hela rundan, medelha
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:34Ååh jag som hoppats på någon slags synkningsfunktion med tex runkeeper, men antar att den egna kommer funka direkt med funbeat-appen? Eller är den tänkt att ligga i den som en funktion?
Hoppas på fler funktioner än bara löpning som cykling, promenad osv
Ååh jag som hoppats på någon slags synkningsfunktion med tex runkeeper, men antar att den egna kommer funka direkt med funbeat-appen? Eller är den tänkt att ligga i den som en funktion?
Hoppas på fler funktioner än bara löpning som cykling, promenad osv
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 12:43Å va bra! Heja! (t+)
Å va bra! Heja! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:55Men hallå eller? Jag längtar faktiskt också... 🙂
Men hallå eller? Jag längtar faktiskt också... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 23:34men funbeat har ju redan en app?
Jag har en till min iphone iaf (h)Finns det någon möjlighet att synka min träning från iphone till funbeat?
idag använder jag run kepeer och sedan manuellt skriver in det i funbeat.
Jag skulle vilja köra in en sladd i mo
men funbeat har ju redan en app?
Jag har en till min iphone iaf (h)
Finns det någon möjlighet att synka min träning från iphone till funbeat?
idag använder jag run kepeer och sedan manuellt skriver in det i funbeat.
Jag skulle vilja köra in en sladd i mo
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 15:39FunBeats nya app kommer göra att du kan spela in din runda direkt med appen (FunBeats app alltså). Då har du allt det där ändå!
FunBeats nya app kommer göra att du kan spela in din runda direkt med appen (FunBeats app alltså). Då har du allt det där ändå!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 23:44När kommer den då? 🙂
När kommer den då? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 08:41Mitten/slutet av juni!
Mitten/slutet av juni!