Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 19:08Kommer den att funka med windows telefoner?
Kommer den att funka med windows telefoner?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 09:27Är det någon som vet om appen har kommit än?
Är det någon som vet om appen har kommit än?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 09:38Nu verkar iaf Funbeats iPhoneapp kommit och android vara på väg. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1048604
Nu verkar iaf Funbeats iPhoneapp kommit och android vara på väg. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1048604
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 17:54den har kommit. jag har testat den... Tummen upp! (t+)
den har kommit. jag har testat den... Tummen upp! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 22:03Hoppas att den kommer till Android snart...
Hoppas att den kommer till Android snart...
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 17:20Det har stått länge på den gamla sidan att andoid appen kommer snart. Men när kommer den???
Det har stått länge på den gamla sidan att andoid appen kommer snart. Men när kommer den???
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:32Betatestning av vissa medlemmar pågår för fullt.
Betatestning av vissa medlemmar pågår för fullt.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 19:33(hi hi, jag bjuder på syftningsfelet)
(hi hi, jag bjuder på syftningsfelet)
Quote from Camilla Höög on 14 September 2011, 09:20Gissningsvis så ligger fokus på att fixa webbsiten efter den stora uppdateringen.
Androidappen fungerar för övrigt ganska bra. Det är lite smågrejer som behöver fixas till, men om man är snäll mot den så tycker jag den uppför sig väldigt bra.
Gissningsvis så ligger fokus på att fixa webbsiten efter den stora uppdateringen.
Androidappen fungerar för övrigt ganska bra. Det är lite smågrejer som behöver fixas till, men om man är snäll mot den så tycker jag den uppför sig väldigt bra.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 17:58Jag är också nöjd med appen, dock tycker jag att den ibland tar lite väl lång tid på sig att starta, den hänger sig nästan.
Jag är också nöjd med appen, dock tycker jag att den ibland tar lite väl lång tid på sig att starta, den hänger sig nästan.