Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:04Kanonbra Olle!
Då hoppas jag att den kommer att funka med min Htc Wildfire 🙂
Kanonbra Olle!
Då hoppas jag att den kommer att funka med min Htc Wildfire 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:09jaaaa, gud vad bra!
Kommer appen att kosta?
jaaaa, gud vad bra!
Kommer appen att kosta?
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:08Appen kommer att vara gratis.
Appen kommer att vara gratis.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 18:15(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 23:27SUPER (t+)
SUPER (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 21:22Vad spännande! Kör med Endomondo på min zte blade just nu men en funbeat-app blir ju strålande. Längtar!
Vad spännande! Kör med Endomondo på min zte blade just nu men en funbeat-app blir ju strålande. Längtar!
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 13:15Hur ser tidsplanen ut, håller den? Dvs mitten/slutet av juni.
Jag ska springa Båstad marathon i början av juli, hade varit riktigt najs att köra med Funbeat-appen. 🙂
Hur ser tidsplanen ut, håller den? Dvs mitten/slutet av juni.
Jag ska springa Båstad marathon i början av juli, hade varit riktigt najs att köra med Funbeat-appen. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:38Någon som har testat hur långt man kommer innan kraften sinar i Iphonen?
GPSn drar rätt mycket kräm.
Har bara sprungit 40 minuter med Runkeeper.Nöjd Iphoneägare.
Någon som har testat hur långt man kommer innan kraften sinar i Iphonen?
GPSn drar rätt mycket kräm.
Har bara sprungit 40 minuter med Runkeeper.
Nöjd Iphoneägare.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:50Nu har jag visserligen en andriodtelefon, men jag har varit ute och gått i ca 2 timmar och det har funkat. Ska tillägga att då har jag haft musik igång och kört med runkeeper (gps aktiverat såklart). Inga problem och batteri har funnits kvar för att räcka
Nu har jag visserligen en andriodtelefon, men jag har varit ute och gått i ca 2 timmar och det har funkat. Ska tillägga att då har jag haft musik igång och kört med runkeeper (gps aktiverat såklart). Inga problem och batteri har funnits kvar för att räcka
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 15:26Jag försökte rita en sträcka vi går vid en spelning och använde Nike+ gps, när jag kollade efter typ tre timmar var telefonen helt död, men tror att den appen har skärmen aktiverad hela tiden oxå..
Jag försökte rita en sträcka vi går vid en spelning och använde Nike+ gps, när jag kollade efter typ tre timmar var telefonen helt död, men tror att den appen har skärmen aktiverad hela tiden oxå..