Quote from Guest on 4 March 2009, 11:54Finns det några löparbanor (400m) som är öppna för allmänheten i Stockholm? Skulle vilja göra ett försök att spring på en och se vilken tid det blir.
Finns det några löparbanor (400m) som är öppna för allmänheten i Stockholm? Skulle vilja göra ett försök att spring på en och se vilken tid det blir.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 12:04Kristineberg, Stora Mossen, t.o.m. Stadion om den inte är upptagen för annat.
Kristineberg, Stora Mossen, t.o.m. Stadion om den inte är upptagen för annat.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 12:58Kärrtorps IP, Enskede IP, Sätra och sen finns det några som är kortare än 400 m men de brukar vara uppmärkta så det går att på enkelt sätt få 400 m.
Kärrtorps IP, Enskede IP, Sätra och sen finns det några som är kortare än 400 m men de brukar vara uppmärkta så det går att på enkelt sätt få 400 m.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 13:22Spånga IP
Spånga IP
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 13:36Kristinebergs IP låter bra. Det är nära.
Vad vet ni om banan bakom militärhögskolan?
Kristinebergs IP låter bra. Det är nära.
Vad vet ni om banan bakom militärhögskolan?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 13:56Alla löparbanor är väl tillgängliga, om man klättrar över staketet.
Sagt av en 1.53/800m-löpare, tidigare ordförande i vår löparklubb, och tillika domare vid tingsrätten:
"-Jag kan inte räkna hur många låsta friidrottsarenor jag plankat in på runt om i
Alla löparbanor är väl tillgängliga, om man klättrar över staketet.
Sagt av en 1.53/800m-löpare, tidigare ordförande i vår löparklubb, och tillika domare vid tingsrätten:
"-Jag kan inte räkna hur många låsta friidrottsarenor jag plankat in på runt om i
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 16:12Sollentuna IP brukar stå vidöppen. SM-klass på banorna där.
Sollentuna IP brukar stå vidöppen. SM-klass på banorna där.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:52Om du menar spåren på Karlberg är de tillgängliga för allmänheten fram till kl 22 varje dag
Om du menar spåren på Karlberg är de tillgängliga för allmänheten fram till kl 22 varje dag
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 09:25Militärbanan vid Karlberg är jättekul. Jag skulle dock inte springa där annat än i torrt väder - stor risk att skada sig pga halka.
Militärbanan vid Karlberg är jättekul. Jag skulle dock inte springa där annat än i torrt väder - stor risk att skada sig pga halka.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 10:17På Karlberg finns alltså inga löparbanor av friidrottsmodell. Det finns lättare terrängspår och en militär hinderbana. Längsta terrängspåret är 4 km.
På Karlberg finns alltså inga löparbanor av friidrottsmodell. Det finns lättare terrängspår och en militär hinderbana. Längsta terrängspåret är 4 km.